Hotel nie odpowiada 5 gwiazdkom

Pisemny: 12 styczeń 2020
Czas podróży: 7 — 9 styczeń 2020
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Hotel nie odpowiada 5 gwiazdkom. Zarezerwowane przez rezerwację . Przy zakwaterowaniu pojawił się problem z opł aceniem ś niadania, ponieważ pł acą c przez Rezerwację , ś niadanie był o wliczone w cenę pokoju, ale personel recepcji zaż ą dał dopł aty za ś niadanie dla każ dej osoby. Zameldowanie trwał o pó ł torej godziny. Personel hotelu zachowywał się wyją tkowo nieprzyjaź nie, nikt nie zaproponował nawet szklanki wody, mimo ż e był a z nami starsza kobieta.
Lokalizacja: hotel znajduje się na ulicy o duż ym natę ż eniu ruchu, ponieważ okna w hotelu są stare, izolacja akustyczna jest bardzo sł aba. Ponadto przed hotelem trwa przebudowa budynku, a sprzę t jest czynny od godziny 7 rano. Nie mogę zrobić sobie przerwy : (
Pokoje: Stosunkowo czyste, poza brudnymi oknami i plamami z dywanó w. Ł ó ż ko jest mał e, ale wygodne.

Ś niadanie: nie ma duż ego wyboru jedzenia. Ś niadanie nie odpowiada jednoznacznie 5 gwiazdek.
Có ż , najciekawsze. Przy wymeldowaniu recepcjonista rzucił pienią dze, któ re musiał nam zwró cić z kaucji. Kiedy jego ż ona zaczę ł a filmować jego zachowanie, zaczą ł ś pieszyć się , by wyrwać telefon i uderzyć ż onę . Naruszenia te są rejestrowane na wideo, przygotowujemy pozew w są dzie. Takiego stosunku do swoich goś ci w 5-gwiazdkowym hotelu w europejskim mieś cie na pewno się nie spodziewano!! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар