Źle

Pisemny: 24 wrzesień 2018
Czas podróży: 16 — 21 wrzesień 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Po przyjeź dzie o 3 nad ranem wł aś ciciel hotelu (wł oski) nawet nie zaproponował wypicia wody. Nie był o jej w pokoju, nawet okularó w. Rano spó ź niliś my się na ś niadanie z oczywistych powodó w (dł ugi, 9-godzinny transfer do hotelu), spó ź niliś my się na ś niadanie, nie zaoferowano nam kawy ani herbaty. . . Powiedział , ż e pora ś niadania minę ł a, a co powinniś my zrobić w tym przypadku? Poszliś my wię c poszukać najbliż szej kawiarni, ż eby napić się przynajmniej filiż anki kawy.
Sam hotel jest blisko morza. Do plaż y jest 40 metró w spacerkiem. Plaż a jest normalna. Ale w hotelu ś ciany są cienkie, bo sł yszał em, o czym rozmawiają są siedzi, a kiedy odwiedzają ł azienkę (!! ! ). Pod hotelem znajduje się tył restauracji, gdzie przyjaź ni Albań czycy zawsze o czymś gł oś no rozmawiają . I to wszystko sł ychać w pokojach. Plus gł oś na muzyka w nocy i automatyczne sygnał y. Oni (Albań czycy) nie mają poję cia, ż e ​ ​ ktoś odpoczywa. Są gł ę boko w jednym miejscu. A co najważ niejsze, tej restauracji nie widać na zdję ciach reklamowych, bo psuje cał y widok, a obok niej, po 10 metrach, jest plac budowy, co też jest ciekawe. Pomyś l wię c, ż e sami obywatele są turystami, niezależ nie od tego, czy powinieneś tam zostać , czy nie. Szczerze mó wią c, są lepsze miejsca.
Napisał em recenzję z prawdziwego bał aganu, któ ry widział em.. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał