Głębokie rozczarowanie

Pisemny: 15 sierpień 2022
Czas podróży: 5 — 12 sierpień 2022
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 2.0
1. Wybraliś my ten hotel, ponieważ czytamy, ż e ma wł asną plaż ę z leż akami. Jak się jednak okazał o, wszystko w tym hotelu nie jest takie samo jak w innych krajach. Chociaż nie jest to zaznaczone na stronie Rezerwacji, hotel zapewnia tylko jeden zestaw 2 leż akó w na pokó j, wię c jeś li przyjeż dż asz z rodziną i przyjació ł mi i w pokoju jest wię cej niż.2 osoby, nadal bę dziesz musiał zadowolić się tylko dwoma leż aki lub pł acić.400 lekó w dziennie za każ dy dodatkowy. Dodatkowo, jeś li chcesz usią ś ć na plaż y w pierwszych rzę dach, ró wnież bę dziesz musiał za to zapł acić lub zadowolić się odpoczynkiem w ostatnich rzę dach, a takż e w tych miejscach, w któ rych pokaż e Ci lokalny chł opak-koordynator.
Jak mogliś my dalej zaobserwować , pierwsze rzę dy zarezerwowane są dla miejscowych, któ rzy przyjeż dż ają z rodzinami i nocują na hotelowej plaż y, oczywiś cie za dodatkową opł atą.
Goś cie, któ rzy już zarezerwowali i opł acili wskazany na stronie zestaw usł ug, nie są tu doceniani, bo nigdzie nie pojadą (podobno tak myś lą wł aś ciciele i jednocześ nie pracownicy hotelu), ale robią to tutaj każ dego dnia i z przyjemnoś cią zarobisz dodatkowe pienią dze na odrapanych leż akach.

2. Przyjechaliś my do hotelu o 4 rano, ale nikogo nie był o w recepcji. Czekaliś my w nocy pod otwartymi drzwiami hotelu, aż odezwał się do nas odpoczywają cy dziadek lub miejscowy mieszkaniec. Powtó rzył „dokument, dokument” i postanowiliś my pokazać mu voucher noclegowy i paszporty z potwierdzeniem nazwisk wskazanych w voucherze. Dziadek zadzwonił do kogoś i zdarzył się „cud”, powiedziano mu, gdzie jest klucz do pokoju, w któ rym moż emy się zatrzymać . W przyszł oś ci przez cał y czas naszego 9-dniowego pobytu nikt nie pojawił się w recepcji hotelu. Nikt inny też nie sprawdzał naszych dokumentó w.
3.
Pokó j, któ ry zarezerwowaliś my przez biuro podró ż y, okazał się nie tylko niesprzą tany, ale takż e brudny, pokrywa toalety był a zepsuta, kabina prysznicowa nie miał a drzwi, a lustro był o krzywe i trzymane na „uczciwym sł owie”. Chociaż w pokoju był y trzy ł ó ż ka (jedno podwó jne i dwa pojedyncze), znaleź liś my tylko jeden komplet rę cznikó w, potem musieliś my dodatkowo zapł acić sprzą taczce, aby „zrozumiał a”, ż e chcemy 2 komplety rę cznikó w, ponieważ byliś my trzema dorosł ymi . Dla Pań stwa zrozumienia, nasze rę czniki nigdy nie był y zmieniane w tym hotelu. P/s W ogó le nie bę dę mó wił o ż adnym elementarnym czyszczeniu. Podobno nie bez powodu w toalecie wł oż ono wiadro z mopem).
4. Pomieszczenie przeznaczone dla 4 osó b oś wietla tylko jedna ż aró wka, lampa jest tak brudna, ż e ​ ​ ś wiatł o ledwo przenika przez grubą warstwę kurzu i ś lady much.
5. W szafie, któ ra na szczę ś cie był a w pokoju)) znaleź liś my tylko jeden wieszak, za wszystkie inne też musieliś my dopł acić...
W pokoju nie był o suszarki do wł osó w, choć jej dostę pnoś ć jest podana na stronie hotelu, dostaliś my ją oczywiś cie za dodatkową opł atą.
6. Nasze posił ki obejmował y ś niadanie i kolację , któ re był y cał kiem smaczne, dopó ki nie znaleź liś my dł ugich wł osó w na jednym z naszych talerzy obiadowych...

Jedyne pozytywy to ciepł e morze i obsł uga w restauracji przez facetó w, któ rzy nie mają nic wspó lnego z tym „rodzinnym biznesem”. Hotel Klebrido wcią ż jest bardzo daleko od 4*, a ś rednia ocena to 8.6, z czego są tak dumni wedł ug Booking. com, jest bardzo zawyż one i cał kowicie nieprawdziwe. Hotel jest pozycjonowany jako firma rodzinna, ale niestety nie wszyscy czł onkowie tej rodziny rozumieją jeszcze, co jest potrzebne, aby goś cie hotelowi chcieli tu wró cić jak najwię cej, a przynajmniej - aby nie pozostawić w gł ę bokim rozczarowaniu za zmarnowane pienią dze i czas.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар