Hotel normalny?

Pisemny: 27 czerwiec 2018
Czas podróży: 20 — 27 czerwiec 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 4.0
Lot był z tego powodu opó ź niony, do hotelu dotarliś my pó ź no w nocy, nikt na nas nie czekał , obsł uga nie mó wi dobrze po angielsku, dali nam pokoje, biorą c pod uwagę fakt, ż e podali zupeł nie inne numery w rano.
Z profesjonalistó w
- hotel jest nowy, nowe pokoje, restauracja jest nowa duż o krzeseł ek
- jedzenie jest dobre, moż esz wybrać , co jeś ć i jeś ć mię so, ryby i dró b,
Bardzo się ucieszył am, ż e na obiad są mał ż e i kraby, to rarytas
Dobry wybó r menu dla dzieci (ś wież e)
- dobry basen
Z minusó w
Szkoda, ż e ​ ​ jest ich tak wiele
Personel nie jest przeszkolony, nie jest przyjemny, tylko kilka osó b rozumie, co tutaj robi?
-pł atne rę czniki 3evro, a co by się zmienił o 1evro
Jeś li chodzi o mnie, w przypadku 5-gwiazdkowego hotelu powinno to być ?

, w pokojach nie ma wody butelkowanej, nie ma gdzie rozmieniać pienię dzy, a w recepcji mó wią , ż eby iś ć.5 km do banku
Ogó lnie hotel nie jest zł y.... morze jest ciepł e i cieszy, ale nie ma ochoty wracać do tego hotelu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał