Autor:
Data zakupu usługi: 02 listopad 2017 Pisemny: 08 grudzień 2017 |
|
Biuro podróży: Travel-Consult (Odessa) Typ usługi: пакетный тур |
Wszystko poszło dobrze, gdyby nie małe nieporozumienie. Dotarliśmy do hotelu i był po prostu horror! Brudny smród i zimno. Cóż, od razu zadzwoniliśmy do naszego touroperatora i porzuciliśmy wszystkie zdjęcia z tego miejsca, ona sama była w szoku. Potem kazali nam czekać. Czekaliśmy ponad 5 godzin po siedzeniu w holu hotelu. Potem zaoferowali nam inny hotel, ale jednocześnie musieliśmy zapłacić firmie grzywnę w wysokości 120 euro po przyjeździe i oczywiście sami dostać się do hotelu. Może czegoś nie rozumiem, ale jaka jest nasza wina, że zostaliśmy wysłani do niezweryfikowanego hotelu i o jakiej grzywnie możemy mówić! Straciliśmy cały dzień siedząc z naszymi walizkami! Po przyjeździe poszliśmy do firmy turystycznej, aby to rozgryźć, ale Ekaterina, która jest główną osobą w tej firmie, powiedziała nam, że jeśli nie zapłacimy grzywny, złoży pozew! W tym samym czasie powtórzyła, no cóż, jak zadzwoniłeś, odebraliśmy telefon, nie wyłączyliśmy telefonu i nie wyszliśmy! Że to nie należy do ich obowiązków!Nie widzę w tej sytuacji naszej winy, żeby coś zapłacić! Wysyłasz ludzi i musisz wiedzieć, dokąd ich wysyłasz!