Autor:
Data zakupu usługi: 03 sierpień 2014 Pisemny: 11 sierpień 2014 |
|
Biuro podróży: Tez Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Dzień dobry ! Tak zakończyły się nasze wakacje, w których spędziliśmy w
Club Hotel Belpinar w zasadzie nie ma pytań o hotel, wszystko jest w porządku, ale praca trasy Tez nie robi zbyt dobrego wrażenia. Zacznę od początku, polecieliśmy 2 rodzinami 4 osoby dorosłe i 2 dzieci. W Turcji nie był to pierwszy i ostatni raz, kiedy odpoczywaliśmy w Sapphire Tikirov, więc poszliśmy na spotkanie informacyjne tylko po to, aby wręczyć vouchery, rozdać je i udać się na odpoczynek. Nie planowaliśmy chodzić na wycieczki, więc o nich nie słyszeliśmy, bo wszystko jest takie samo. Odpoczywaliśmy od 08.03.2014 do 08.10.2014. Przyszło 08.08.2014 i podeszliśmy do hotelowej przewodniczki (gada) aby wyjaśnić, czy zmienił się nasz czarter do Odessy, i wtedy wszystko się zaczęło. Pierwsze pytanie z jej strony brzmiało, czy byłeś na spotkaniu informacyjnym? Odpowiedziałem tak na początku, kiedy dali bony. No to jakie pytania, powtórzyłem pytanie, interesuje nas czy godzina wyjazdu się zmieniła? Wzruszyła ramionami i odwróciła się. Zapytałem ją, czy nie przesiedzieliśmy do końca spotkania, czy powinniśmy już iść do domu? Odpowiedz, jak chcesz. Czy to normalne???? Zadaniem przewodników jest pomaganie lub robienie paskudnych rzeczy tym, którzy im płacą, nie budzą nas turyści, a przewodnicy nie będą potrzebni. Ale dalsze wydarzenia zaczęły się rozwijać jeszcze bardziej stromo. Odeszliśmy, zorientowaliśmy się, że rozmowa się nie obudziła i usiedliśmy na kanapie w przedpokoju. Kilka minut później przewodnik (Turek) dosłownie podskoczył do mnie z pytaniem od Ciebie, jakie są problemy? Szczerze mówiąc byłem zaskoczony, nie wiedziałem co odpowiedzieć, jego oczy płonęły jak byk na czerwonej szmatce. Spokojnie wyjaśniłem mu, że nie mamy problemów, tylko spokojnie zapytaliśmy dziewczynę o lot. Zaczął mnie prowokować do konfliktu. Spokojnie zapytałem go, czy tak rozmawiasz ze wszystkimi swoimi klientami? , na pewno napiszę i opowiem wszystkim, których znam i na forach o zachowaniu pilotów wycieczek. Co mi powiedziano, kim tu jesteś i komu możesz się tutaj poskarżyć? Szczerze mówiąc, nie chcieliśmy, żeby doszło do ciosów, więc wstaliśmy i wyszliśmy. Mam więc pytanie do kierownictwa Twojej firmy, czy zadaniem przewodników jest pomagać czy grozić swoim klientom? Mogę śmiało powiedzieć, że ani ja, ani moi przyjaciele nie pojedziemy już z firmą Tez Tour. Bardzo mi przykro, że jestem tak rozczarowany Waszym towarzystwem. Byłem naprawdę przerażony tymi podekscytowanymi, szalonymi oczami przewodnika, bałem się dzieci, które były marzeniami. Dziękuję bardzo za sprowadzenie nas z powrotem do domu.