Autor:
Data zakupu usługi: 04 może 2016 Pisemny: 08 sierpień 2016 |
|
Biuro podróży: Tez Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Jeśli natkniesz się na „przewodnika” Natalię w Barcelonie, numer telefonu +34610464317, to mogę powiedzieć, że twoje wakacje będą zrujnowane.
Odpoczywaliśmy z mężem w Barcelonie, w hotelu Auto Hogar od 22.07.2016-08.02.2016.
Kupujemy wycieczkę w Teztour nie po raz pierwszy, ale podobno ostatni.
Zapłaciliśmy za kompleksową wycieczkę z hotelem, przelotem, transferem itp., chcieliśmy relaksującego wypoczynku i aby firma zapewniła nam obiecane usługi za nasze pieniądze ... ale niestety tak się nie stało.
Po odstawieniu 3,5 godziny po przybyciu do kontroli paszportowej w duszności i tłoku okazało się, że przelew, za który zapłaciliśmy, nie czekał na nas. "Przewodniczka" Natalia przez telefon powiedziała nam, żebyśmy sami poszukali taksówki, dojechali tam sami, a ona nam ją zwróci, UWAGA !!! połowa pieniędzy na czek na taksówkę. Tych. nie tylko przelew, za który zapłaciliśmy, nie czeka na nas, ale musimy również wymyślić, jak dostać się do hotelu i wydać dodatkowe pieniądze na taksówkę. Pytanie brzmi: DLACZEGO w ogóle potrzebujesz teztour, skoro za własne pieniądze kupię tylko problemy, a nie ich rozwiązanie.
Przewodniczka, jeśli TO można tak nazwać, po obiecaniu zwrotu pieniędzy, przez cały pobyt w Barcelonie nigdy nie pojawiła się w hotelu i nie próbowała się z nami skontaktować, była odmrożona na nasze próby spotkania się z nią i wysłała ciotkę zamiast siebie. Była nawet zbyt leniwa, żeby sprzedawać nam wycieczki z Teztur.
Taka „fajna” firma, która nie dość, że bierze od turystów pieniądze za usługi, których nie wykonuje, to jeszcze problematyczny okazał się im zwrot 30 euro za taksówkę ze względu na głupotę i nieprofesjonalizm ich przewodnika (który nie może zorganizować transferu) .
Zamiast płacić za usługi operatora i odpoczywać, całą resztę denerwowaliśmy, byliśmy zaangażowani w postępowanie o zwrot pieniędzy za nieudany przelew, odpowiedzi na nasze pytania szukaliśmy na własną rękę, bo ZROBILIŚMY NIE MA PRZEWODNIKA! Nie musimy biegać za przewodnikiem!!!
Pomimo moich oświadczeń do przewodnika, że bym na nią narzekał, ponieważ przez całe nasze wakacje nie robiła absolutnie nic i nawet nie przyjechała do hotelu, nie zorganizowała dla nas transferu i unikała spotkania z nami, odpowiedziała tylko sarkastycznie, że proszę pisać , oczywiście. Wydaje się, że TAKIE zachowanie pracowników jest normą dla Teztura, czyli usługi, za które płacisz, są celowo zaprojektowanym oszustwem.
Zadbaj o siebie, swoje pieniądze i zdrowie! Zrelaksuj się z normalnymi operatorami, którzy nie pozwalają na taką przeciętność i idiotów w swojej firmie.