Autor:
Data zakupu usługi: 14 listopad 2013 Pisemny: 25 listopad 2013 |
|
Biuro podróży: Tez Tour Турагентство (Kijów) Typ usługi: пакетный тур, отель, авиаперелёт, оформление визы |
Dobry dzień. Wakacje z operatorem raczej mnie rozczarowały niż pozostawiły miłe wspomnienia.
Odpoczywał w Egipcie od 17.11.13 w Hotelu Tropicana Grand Azur.
Najpierw powiedzieliśmy naszemu menadżerowi o chęci zobaczenia Morza Czerwonego i jego piękna. Według kierownika, wybrany przez nas hotel znalazł się w pierwszej piątce. A tak nie jest!
1. Przede wszystkim jak się okazało na miejscu hotel położony jest w taki sposób, że przeważnie panuje burza, a możliwość zobaczenia koralowców jest rzadkością (my mieliśmy szczęście tylko 1 raz w 7 DNI !!! !!!!). Jedynym zastrzeżeniem był ponton 1 km - i to nie jest problem, jest ich znacznie więcej, o czym opowiadają Wasi przewodnicy na miejscu!
2. Hotel to pociąg z wieloma niedociągnięciami. Śmierdzący numer! Stare tkaniny, brudna pościel itp. Kelnerzy, którzy oferują zioło!
3. Wielkim rozczarowaniem była obsługa przewodnika w hotelu. Zasugerował wycieczki, gdy zapytaliśmy, co jest lepsze, wymienił je ponownie! Niczego nam nie doradza!
W końcu wybraliśmy się na wycieczkę do Dahabu za 110$!!! Przewodnik powiedział, że maski i płetwy będzie można tam zobaczyć na miejscu, oczywiście bez wartości. Kiedy przyjechaliśmy, staliśmy przed faktem, że maski trzeba wypożyczyć za dodatkowe pieniądze. W rezultacie nasz nastrój był kompletnie zepsuty i nie potrzebowaliśmy całej wycieczki.
Był inny przypadek z przewodnikiem Tez Tour. Kiedy zaoferowano nam bezpłatną wycieczkę po sklepie jubilerskim. Nic nam nie powiedziano. Postanowiliśmy spróbować i w rezultacie przy wejściu czekał na nas Arab, który swoimi samochodami zawiózł nas do swojego sklepu, ale ponieważ tam było drogo i nic nie kupiliśmy - nie wziął nas z powrotem do hotelu na 1,5 godziny !! .
Gdybyśmy zostali o tym ostrzeżeni. Wzięlibyśmy inny hotel, pojechalibyśmy z operatorem i jeździli na czczo, więc jesteśmy rozczarowani twoją pracą!