Recenzja biura podróży TUI Турагентство (Kijów)

nie radzę

Autor:
Data zakupu usługi: 12 lipiec 2014
Pisemny: 01 sierpień 2014
1.0
Biuro podróży: TUI Турагентство (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Wysłałem skargę do TUI w następujący sposób:

Moja żona i ja nie pierwszy raz lecimy za granicę na wakacje, ale po raz pierwszy zdecydowaliśmy się skorzystać z usług TUI.

Nie popełnimy ponownie tego błędu. Jeszcze nigdzie nie lataliśmy, ale już w biurze podróży postrzępiłyśmy się ze wszystkich nerwów.

W skrócie: nasz lot został przełożony. Zadzwonili z Biura Podróży i powiedzieli, że spędzimy dzień w Kazachstanie, ale żebyśmy się nie martwili, zapłacą zarówno za transfer, jak i za hotel.

Po pierwsze: niestety bez naszej pomocy Lida nie mogła zrozumieć, że Izraelczyk potrzebuje wizy do Kazachstanu. Nic nie szkodzi. Lida powiedziała, że ​​wyda wizę, jeśli zrobię dla niej pełnomocnictwo. Firma ponosi koszty.

Po drugie: dokumenty musiałem odebrać we wtorek, mój izraelski sport, bo potrzebowałem go w środę. Nie jestem obywatelem Ukrainy i potrzebuję tego. We wtorek o 18:00 dowiedziałam się, że paszportu nie dostanę we wtorek cytuję Lidę „Miałam ludzi, nie miałam czasu odebrać. Wszystko dostaniesz w czwartek”. Myśl o zadzwonieniu do mnie we wtorek z ostrzeżeniem, żebym sama odebrała paszport z konsulatu, nie odwiedziła jej.

Po trzecie: Jej szefowa Tatiana przyznała, że ​​Lida popełniła błąd w naszej rozmowie i obiecała jakoś naprawić lub zrekompensować ten błąd. Umówiliśmy się, że zadzwoni do mnie, jak tylko zdecyduje. Nigdy nie oddzwoniła...

Po czwarte: W czwartek otrzymaliśmy dokumenty, ale nie było transferu do hotelu.

Po piąte: Po piąte, żądają zeznania od mojej żony, żeby napisała, że ​​poszła do linii lotniczej i że nie pokazano jej transferu… Po prostu zupełnie tego nie rozumiem. Co?

Po szóste: Rozmowa z dyrektor Oksaną zakończyła się jej życzeniem, abym ominął agencję TUI na 10. drodze.

Cóż, w zasadzie nie będę się już z tobą kontaktować. Jeśli to możliwe, w miarę możliwości zostawię opinie o Twojej usłudze.