Autor:
Data zakupu usługi: 12 lipiec 2014 Pisemny: 01 sierpień 2014 |
|
Biuro podróży: TUI Турагентство (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Wysłałem skargę do TUI w następujący sposób:
Moja żona i ja nie pierwszy raz lecimy za granicę na wakacje, ale po raz pierwszy zdecydowaliśmy się skorzystać z usług TUI.
Nie popełnimy ponownie tego błędu. Jeszcze nigdzie nie lataliśmy, ale już w biurze podróży postrzępiłyśmy się ze wszystkich nerwów.
W skrócie: nasz lot został przełożony. Zadzwonili z Biura Podróży i powiedzieli, że spędzimy dzień w Kazachstanie, ale żebyśmy się nie martwili, zapłacą zarówno za transfer, jak i za hotel.
Po pierwsze: niestety bez naszej pomocy Lida nie mogła zrozumieć, że Izraelczyk potrzebuje wizy do Kazachstanu. Nic nie szkodzi. Lida powiedziała, że wyda wizę, jeśli zrobię dla niej pełnomocnictwo. Firma ponosi koszty.
Po drugie: dokumenty musiałem odebrać we wtorek, mój izraelski sport, bo potrzebowałem go w środę. Nie jestem obywatelem Ukrainy i potrzebuję tego. We wtorek o 18:00 dowiedziałam się, że paszportu nie dostanę we wtorek cytuję Lidę „Miałam ludzi, nie miałam czasu odebrać. Wszystko dostaniesz w czwartek”. Myśl o zadzwonieniu do mnie we wtorek z ostrzeżeniem, żebym sama odebrała paszport z konsulatu, nie odwiedziła jej.
Po trzecie: Jej szefowa Tatiana przyznała, że Lida popełniła błąd w naszej rozmowie i obiecała jakoś naprawić lub zrekompensować ten błąd. Umówiliśmy się, że zadzwoni do mnie, jak tylko zdecyduje. Nigdy nie oddzwoniła...
Po czwarte: W czwartek otrzymaliśmy dokumenty, ale nie było transferu do hotelu.
Po piąte: Po piąte, żądają zeznania od mojej żony, żeby napisała, że poszła do linii lotniczej i że nie pokazano jej transferu… Po prostu zupełnie tego nie rozumiem. Co?
Po szóste: Rozmowa z dyrektor Oksaną zakończyła się jej życzeniem, abym ominął agencję TUI na 10. drodze.
Cóż, w zasadzie nie będę się już z tobą kontaktować. Jeśli to możliwe, w miarę możliwości zostawię opinie o Twojej usłudze.