Autor:
Data zakupu usługi: 03 kwiecień 2013 Pisemny: 23 kwiecień 2013 |
|
Biuro podróży: TUI Турагентство (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Po opłaceniu wycieczki do Grecji i szybkim zebraniu wszystkich dokumentów, naprawdę liczyłem na wysokiej jakości, zorganizowaną i dobrze skoordynowaną pracę działu wizowego Join Up! Szczerze mówiąc, ta postawa mnie zszokowała.
Opłaciliśmy wycieczkę na czas, od razu zebraliśmy certyfikaty i wysłaliśmy je po wizę do Grecji. 8 kwietnia dokumenty były już w ich biurze. Dziś jest 23 kwietnia, nikt jeszcze nawet nie zaczął pracować z naszymi dokumentami. Na pytania, w którym dniu planujesz zgłosić się do ambasady, udzielono odpowiedzi - zgodnie z wyjazdem, a mamy ją 11 czerwca. Czy musimy siedzieć cały maj bez paszportów? W maju zaplanowaliśmy kolejną podróż do kraju bezwizowego. Jeśli ktoś wysłał dokumenty z wyprzedzeniem, to jeszcze coś planuje. A termin na wszystkie certyfikaty upływa 26 kwietnia. Czy powinienem ponownie uruchomić się po nowe referencje? Nikt nie powiedział, na jakim etapie jest praca z naszymi dokumentami. Dlaczego nie powiedzieć ludziom, kiedy mają zostać złożone ich wnioski? Jeśli nie możesz sobie poradzić, zatrudnij pracowników, zwiększ dzień pracy! Dlaczego ludzie mieliby z tego powodu cierpieć? Rozumiem, że czas celowo się wydłuża, więc w przypadku odmowy wizy większy procent mandatu zostanie obciążony turystą! Konkurencja jest teraz duża w dziedzinie turystyki i w tej chwili rozumiem, że nie miałem jeszcze przyjemnych doświadczeń w pracy z tym touroperatorem. Nawet jeszcze nie wyjechałem do Grecji!