Recenzja biura podróży TUI Турагентство (Kijów)

Złe towarzystwo, nie angażuj się...

Autor:
Data zakupu usługi: 14 sierpień 2014
Pisemny: 22 sierpień 2014
1.0
Biuro podróży: TUI Турагентство (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Jak zrujnować ludziom wakacje? Doradzić im wycieczkę z tej firmy… to nie jest jednoznaczna opinia – cały samolot „szczęśliwców” naszego lotu z Zaporoża do Antalyi był rozczarowany organizacją wyjazdu.

Było dwoje dorosłych i dwoje dzieci w wieku 11 lat. Po zameldowaniu się w hotelu w recepcji z radością poinformowano nas, że nie ma dla nas rezerwacji, dlatego nasi znajomi, którzy przyszli się z nami spotkać w hotelu, powiedziano nam, że nie ma tu takich turystów i nie będzie. Lot do Turcji był opóźniony - byliśmy w hotelu o północy, podobno po to, żeby to "zrekompensować" - lot powrotny przyspieszył o sekundę od 14.30 do 5.45 - wyobraźcie sobie nasz stan na wieczór przed odlotem z takich wiadomości. Ale to nie wszystko – w godzinach porannych wyjazdu autobusem przewodnik zachwycił nas, że lecimy do Charkowa, wystawił bilety od innego operatora – Pegaza i radośnie pognał, gdy tylko dotarliśmy na lotnisko z napisem „wszystkie roszczenia są na Ukrainę”. Ale go tam nie było - po przejściu przez wykrywacze metali na lotnisku i dotarciu do punktów informacyjnych dowiedzieliśmy się, że przywieziono nas do niewłaściwego terminalu - zasmucony przewodnik wrócił - a drugi bawił się z lotniska - cóż, po co do odlotu masz jeszcze godzinę i dziesięć minut. Czy to w porządku, że odprawa kończy się 30 lub 40 minut przed odlotem? Dalszy bieg i wszystkie nadzieje na bezcłowy - miedziany basen. Ale dzięki, przynajmniej nie wyjechali z Turcji… Takie myśli krążyły mi w głowie. Osobno zwracam uwagę na głupotę przewodnika w hotelu - nazywa się Riza - informacje o hotelu nie odpowiadały rzeczywistości - odpowiadał na domysły, jakby był w tym hotelu po raz pierwszy - nie zgadnij wszystko, jak się później okazało. Zainteresowanie turystami skończyło się po rozmowie o wycieczkach.

Radzę biurom podróży, aby nie polecały tego touroperatora, aby nie stracić reputacji swoich klientów.