Autor:
Data zakupu usługi: 24 sierpień 2018 Pisemny: 29 październik 2018 |
|
Biuro podróży: TPG Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
TPG to najgorszy touroperator w historii!!! Jeśli chcesz zepsuć sobie wakacje, to jesteś właśnie dla nich. Kupiliśmy wycieczkę do Turcji w Icmeler od tej cudownej firmy. I bardzo przepraszam. Zostaliśmy osiedleni w złym hotelu, który wybraliśmy, a zamiast 4*w 3*. Odmówili rozwiązania problemu. Mówią, ciesz się, że mimo to.
Przewodnik w Turcji wyjaśnił to, mówiąc, że potwierdzenie zostało wysłane po prostu po to, aby nie zgubić turystów, tj. nie jest to wina hotelu, ale celowe kłamstwo organizatora wycieczki. Numer kuponu TR27088087. Pomyśl bardzo, bardzo dobrze, zanim kupisz wycieczkę od tych oszustów. Transfer był bardzo długi, po przyjeździe nie mogliśmy wyjechać, ponieważ już pierwsi turyści zorientowali się, że są zakwaterowani w niewłaściwym hotelu lub w ogóle nie są zakwaterowani (nie wiedziałem tego na pewno, ale ludzie przysięgali na długo czekaliśmy tylko 2 godziny w pobliżu lotniska). (Chociaż, jeśli nie patrzysz na to, że to długi czas do przodu, to loty i transfery z powrotem, wszystko jest w porządku, przynajmniej udało im się coś zrobić). W dalszej części drogi zaczęło się okazywać, że tylko nieliczni jechali do wybranych przez siebie hoteli. Co najmniej 70% z nich osiedliło się w niewłaściwych hotelach poniżej * (sierpień 2018). Po prostu nie reagowali na wszystkie oburzenia, zamarli, nie odbierali telefonu i nie odpowiadali w sieciach społecznościowych. Dzwoniąc na infolinię, nie było odpowiedzi. Wysłane do biura podróży, w którym kupili bilet. Dziewczyny ciągle próbowały dostać coś od touroperatora, ale jedyną odpowiedzią było „działa” .... już przed wyjazdem wysłali odmowę przeprowadzki, chociaż wtedy było już tak samo ..... I wszystko by było dobrze gdyby to były jednostki ...... najgorsze jest to, że jest bardzo masywny .... Spotkaliśmy wiele osób w tej samej sytuacji, a w momencie gdy już wyjeżdżaliśmy nikt nie rozwiązał problemu problem .... ((((
Napisałem oficjalną skargę do touroperatora, ale oczywiście odmówiono, w ich rozumieniu zrobili wszystko w całości .... Od takich „fachowców” nie należy oczekiwać niczego innego. Chłopaki, którzy zetknęli się z tym i są opcje, jak wpłynąć na tę sytuację, napisz, chętnie wezmę udział [email protected] (aby przynajmniej inni turyści tak się nie połapali). Szkoda, że dajemy się nabrać na własne pieniądze (cholera, z jakiegoś powodu nie kupiłem fortuny, która jest tańsza). Wygląda na to, że przyszli do kawiarni i zamówili mięso, a przynieśli ci śledzia, również zgniłego, i powiedzieli, że lepiej go zjeść.