Autor:
Data zakupu usługi: 19 może 2018 Pisemny: 04 czerwiec 2018 |
|
Biuro podróży: TPG Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Wycieczkę kupiliśmy 19.05.2018 od TPG w hotelu Diana (np. Kent Studyo) 4* (polecane, ekskluzywne) w Icmeler. Po przyjeździe do Turcji powiedzieli, że hotel został zastąpiony przez Club Selen Hotel 4 *. Według opinii - okropne, w cenie - taniej i nie polecane przez TPG. Na nasze protesty przewodniczka na lotnisku powiedziała, że nic nie wie i że to jej sprawa, aby zabrać ją do hotelu. W drodze do Icmeler przez 2 godziny próbowaliśmy uzyskać od niej inny odpowiednik lub lepszy, zwany TPG itp. W Kijowie TPG była „zaskoczona” i obiecała rozwiązać ten problem, ale nigdy nie oddzwoniła. W Icmeler (o godz. 14.00) przewodnik powiedział, że możemy udać się do Silen Club i zająć się hotelowym przewodnikiem, który będzie po 18:00. Oznacza to, że cały dzień jest stracony na próby.
Z naszego lotu turyści lecący na „fortunie” (tańszy bilet) osiedlili się w Klubie Pineta w Marmaris. Postanowiliśmy się do niego przenieść, aby nie tracić czasu na demontaż z TPG.
Na tym nie skończyły się nieszczęścia z TPG. Wychodząc z hotelu, w recepcji przeczytali, że lot nie będzie o 5:25 do Charkowa, ale o 20:20 do Kijowa. Skontaktowałem się z przewodnikiem, powiedział, że to chyba pomyłka i się zdarza. Obiecał wyjaśnić, a potem już nie odbierał telefonu. Na własne ryzyko o pierwszej w nocy pojechaliśmy na lot do Charkowa