Autor:
Data zakupu usługi: 17 kwiecień 2019 Pisemny: 19 kwiecień 2019 |
|
Biuro podróży: TPG Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Drodzy koledzy!
Nie mogę milczeć i nie ostrzegam przed podłością kierownictwa i nierzetelnością organizatora wycieczek TPG.
Wszyscy wiemy, że wszyscy operatorzy mają problemy… ale TPG nie tylko ich nie rozwiązuje, ale szczerze pokazuje swoje całkowite odmrożenie i lekceważenie swoich agentów!
Przedstawiciel w Charkowie (niedoświadczony i nieprofesjonalny Witalij) jest absolutnie bezradnym i bezużytecznym pracownikiem, który tylko stwarza pozory aktywności lub jest bezwstydnie wrabiany przez kolegów z Kijowa, wysyłając go „na linię frontu”.
Kilka konkretów i przykładów z życia:
1. TPG odmawia przeliczenia wniosku po nowej, aktualnej cenie, tak jak robią to wszyscy touroperatorzy. Gdy pojawiła się nowa oferta specjalna (przesyłka do Egiptu spadła o tysiąc dolarów), zgłoszenie po starym koszcie nie zostało jeszcze potwierdzone, oczywiście poprosiliśmy o ponowne przeliczenie ceny, po czym zostało to natychmiast potwierdzone bez przeliczania kosztów. W hotelu nadal nie ma rezerwacji.
2. TPG nakłada karę 80% za anulowanie wycieczki do Egiptu na więcej niż 2 tygodnie przed przyjazdem - "zgodnie z umową" (nie wakacje). Skontaktowaliśmy się z gospodarzem, mówią, że są gotowi anulować bez kary.
3. Zostaliśmy poinformowani, że Grecotel Creta Palace Hotel nie będzie przyjmował „overbookingu” i nasi klienci nie będą zakwaterowani w willi!!! Oburzeni sytuacją pojechaliśmy do Kijowa, aby rozwiązać problem. Udało mi się osobiście dotrzeć do biura pani Getmantsevej. Grała przed nami komedię przez 2 godziny: bardzo aktywnie próbowała pomóc, nerwowo paliła, gdzieś dzwoniła, przeklinała kogoś… a raczej udawała! Odkąd turyści jeszcze nie byli zakwaterowani, kierownik Evgenia Kryzhanovskaya i przedstawicielka Grekotel Tatyana Serova przyznali, że willa nie była początkowo potwierdzona przez cały okres. Chcieli tylko dostać dobre, drogie zamówienie: przyjęli płatność, sfałszowali bon Millennium (gospodarz w Grecji) i liczyli na cud...
4. TPG już od roku jest winne pieniądze za wycieczkę do Tunezji, która nie odbyła się z powodu odwołanego lotu. TPG twierdzi, że hotel ich nie zwraca. Oczywiście skontaktowaliśmy się z hotelem i otrzymaliśmy pisemną odpowiedź, że płatność za tę rezerwację nie została otrzymana i nie nałożono na nikogo mandatów !!!
Myślę, że to nieskończone!!!
Pytanie: jak dalej współpracować z tą firmą? Na przykład chcę więcej i nie będę!!!