Autor:
Data zakupu usługi: 16 czerwiec 2017 Pisemny: 08 lipiec 2017 |
|
Biuro podróży: TPG Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
TR29067118. Zgodnie z dokumentami księgowania początkowo zadeklarowano numer Standard, po 100% opłaceniu w dokumentach pojawił się już numer dbl Standard !!! Wylot z "międzynarodowego" lotniska w Zaporożu, który był obsługiwany przez bravo airways, był opóźniony o 8 godzin!!! Jednocześnie po moich wielokrotnych telefonach do TPG odpowiedź była zawsze taka sama – nie komunikujemy się bezpośrednio z klientami, dzwonimy do agencji, w której ta wycieczka została wykupiona. Do hotelu dotarliśmy o 23.00 głodni i zmęczeni (dzień odpoczynku, za który zapłaciliśmy, minął). Na lot powrotny, zgodnie z warunkami umowy, musieliśmy opuścić pokój o drugiej w nocy i udać się do autobusu, który przyjechał po nas z 30-minutowym opóźnieniem. Lot powrotny również był opóźniony o godzinę. Dzięki TPG straciliśmy dzień płatnego urlopu. W związku z powyższym domagam się rekompensaty finansowej za zepsucie urlopu i oszukanie klienta.