Autor:
Data zakupu usługi: 04 wrzesień 2017 Pisemny: 31 październik 2017 |
|
Biuro podróży: TPG Туроператор (Kijów) Typ usługi: отель |
Wykupiliśmy wycieczkę do hotelu „Sultan Gardens Resort” (Voucher TPG nr EG20107022). Po przyjeździe firma odmówiła nam noclegu w tym hotelu, tłumacząc, że nie ma tam miejsc. Chociaż płatność została dokonana w całości w prawie 2 miesiące, a hotel został potwierdzony. Kategorycznie odmówili zabrania nas do naszego hotelu, zabrali nas do innego. Mieliśmy z nami dziesięciomiesięczne dziecko, więc nie można było się kłócić. Obiecali, że hotel, który nam zaoferowano, jest wyższej klasy, że pokój będzie najlepszy. To nasz piąty pobyt w hotelach 5*, ale ten hotel był najgorszy ze wszystkich poprzednich. Następnego dnia pod groźbą eksmisji zmusili nas do podpisania pisma, że nie mamy do nich żadnych roszczeń. Jak się okazało, ten sam schemat został przeprowadzony z co najmniej 4 turystami z naszego lotu powrotnego. Kampania zabiera pieniądze na jeden hotel, osiedla się w zupełnie innym hotelu niskiej jakości. To tylko oszustwo! Wypoczynek i nastrój naszej rodziny był zepsuty.