Autor:
Data zakupu usługi: 28 może 2018 Pisemny: 13 czerwiec 2018 |
|
Biuro podróży: TPG Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
LOT DO SAMOLOTU ZOSTAŁ PRZEOCZONY PRZEZ PRZEWODNIK TPG. PIENIĄDZE NIE ZOSTAŁY ZWRÓCONE.
Informacje o zwrocie transferu i locie z Dalaman do Lwowa zostały błędnie zgłoszone przez TPG, a w szczególności przez przedstawiciela-przewodnika, w związku z czym nie weszliśmy na lot. Odbyliśmy wycieczkę do Marmaris od 06.03.2018 do 06.10.2018. O godzinie 15.00 w dniu 9 czerwca 2018 r. napisałem do przedstawiciela firmy Viber TPG z zapytaniem, kiedy będzie autobus przesiadkowy. Przewodnik powiedział mi, że informacja będzie po godzinie 21:00. Dodatkowo nie nadeszły informacje z przewodnika. Natomiast po godzinie 21:00 otrzymaliśmy w recepcji hotelu następujące informacje:
• Data wyjazdu 06/10/2018
• Godzina wyjazdu z hotelu 23:30
• Godzina wyjazdu 03:30.
Są wszystkie kopie i potwierdzenia.
Po tym o godzinie 21:45 napisałem do przewodnika w celu wyjaśnienia informacji o opuszczeniu hotelu. Napisałem, że widzieliśmy w recepcji informację, że nasz lot został przełożony i odlot o 23:30 nie dzisiaj, ale jutro (tj. 10). Czy wszystko jest prawdą? Przedstawiciel firmy wyjaśnił, do którego miasta lecimy.
A pisząc Lwów, potwierdziłem odpowiedź na moje pytanie. Było to o godzinie 21:57 w dniu 9 czerwca 2018 r. I jak się okazało 1,5 godziny przed autobusem. Nie było słów: „Nie, szykuj się, autobus będzie za 1,5 godziny”. 10.06.2018 około godziny 02:00 recepcjonistka poinformowała nas, że 9.06.2018 przyjeżdża do nas transfer (data 9.06.2018 nie była określona w żadnym dokumencie), przewodnik zadzwonił do pokoju, nie zastaliśmy nas czekających na nas 10 minut, poprosiliśmy o podpis z próby i wyszliśmy. Recepcjonistka Z WŁASNEJ INICJATYWY poprosi o kopię paragonu dla nas i wręczy nam go około godziny 02:00 w dniu 06.10.2018.
Następnie, od 23:30 w dniu 9 czerwca 2018 r. do 2:00 w nocy 10 czerwca 2018 r., NIE otrzymano żadnego połączenia ani wiadomości do Vibera ani telefonu od przewodnika lub wycieczki po TPG. Gdyby nie recepcjonistka, w ogóle nie wiedzielibyśmy, że nie zabrali nas samolotem. Od razu oddzwoniliśmy do przewodnika, na co otrzymaliśmy prostacką odpowiedź, gdzie byliśmy i dlaczego ludzie z innych hoteli dobrze zrozumieli, a my nie.
Że ma nas tysiące i jej obowiązkiem jest nie biegać za nami. Przedstawiciel TPG wykazywał zaniedbania w swoich obowiązkach i turystom, nigdy nie przepraszając za zaistniałą sytuację. Zaproponowała nam, że poszukamy biletów na własną rękę, kupimy je na własny koszt lub skontaktujemy się z recepcją hotelu w sprawie biletów. Nie podał też żadnych wiarygodnych informacji o kolejnych lotach. Zaproponowała, że weźmie taksówkę o 02:30 w dniu 10 czerwca 2018 r., 90 km do Dalaman na lot o 03:30 do Lwowa, w południe 10 czerwca 2018 r., że nie ma miejsc. Poprosiliśmy ją, aby znalazła nam inne opcje lotu, ponieważ sami nie byliśmy w stanie tego zrobić, ale nie podała żadnych wiarygodnych informacji o innych lotach, ani według miejsca docelowego, ani czasu odlotu. Wszystkie informacje, bez względu na to, jakie dotyczyły, były przekazywane przypadkowo i bez należytej analizy. Informacje zmieniały się co kilka minut. 20:00 10.06.
W 2018 roku WRESZCIE otrzymaliśmy bilety innej firmy do Kijowa, a nie do Lwowa, do 11 czerwca 2018 roku za 8 000 UAH, opłacone z własnych środków. I TO WSZYSTKO W STRASZNYM STRESIE! Musiałem wynegocjować kontynuację zakwaterowania w hotelu, na podróż Kijów-Lwów, nocleg w Kijowie. Dodatkowo poprosiliśmy przewodnika o zorganizowanie dla nas transferu do Dalaman. Zgodziłem się na transfer, po raz kolejny myląc nasze nazwiska w transferze.
WSZYSTKO ZAPŁACONO ŚRODKAMI WŁASNYMI Z WINY TPG.
Polecam nigdy nie kontaktować się z tą firmą.
Numer kuponu TR 03068247