Autor:
Data zakupu usługi: 11 lipiec 2017 Pisemny: 02 sierpień 2017 |
|
Biuro podróży: TPG Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Kupiliśmy wycieczkę do Turcji w Marmaris od 14 lipca do 21 lipca na 7 nocy. Sami mieszkamy w Charkowie, ale wybraliśmy lot z Kijowa - podobała nam się godzina wylotu z Turcji o godzinie 13. Dzień przed wylotem dowiedzieliśmy się, że lecimy z Zhulyan. Wyjazd z Kijowa o 3.20. Dotarliśmy z Charkowa do Żulanów o godzinie 24. Z rozczarowaniem zobaczyliśmy na tablicy wyników spośród wszystkich lotów, że tylko nasz był opóźniony - do 5.30 Spędziliśmy całą noc na maleńkim lotnisku pełnym ludzi. Usiedliśmy na podłodze, bo nie było innego miejsca do siedzenia. Wyjechaliśmy o 5.50 Nie było problemów z transferem, do hotelu dotarliśmy o 11.30 Nie mieliśmy czasu na śniadanie. Rozliczone o godzinie 14.00, ściśle według regulaminu. Nie ma żadnych skarg na hotel. Lubiłem Marmaris. Piękne krajobrazy, luksusowe morze, jest gdzie jechać i co robić. Jedynym minusem jest wąski pas przybrzeżny, gęsto wypełniony leżakami i wiklinowymi parasolami, dając bardzo warunkowy cień. Trzy dni przed wylotem nasze biuro podróży poinformowało o przesunięciu lotu powrotnego, 6 godzin wcześniej. Zamiast noclegu i śniadania, z wylotem z Marmaris o 9.00, jak planowaliśmy przy płaceniu za wycieczki, zostaliśmy odebrani o 1.30 w nocy z hotelu i zabrani na lotnisko, oczywiście bez karmienia. Wylecieliśmy o 6.50.W sumie opłacony nocleg z naszego urlopu został nam skradziony, bez przeprosin i wyjaśnień. Nie polecam operatora TPG, ponieważ zobowiązania wynikające z warunków świadczenia usług turystycznych nie są dotrzymywane i nie udziela się wyjaśnień za naruszenie ich zobowiązań !!!