Autor:
Data zakupu usługi: 08 czerwiec 2018 Pisemny: 19 czerwiec 2018 |
|
Biuro podróży: TPG Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур, отель, авиаперелёт |
Nie polecam nikomu odpoczynku z TPG. 15.06 o godzinie 8:00 zaplanowano wyjazd ze Lwowa na Cypr, który został odwołany. Dzień przed wylotem skontaktowałem się z biurem podróży w celu wyjaśnienia godziny wylotu, powiedziano mi, że lot odbędzie się o godzinie 7.30. A wieczorem pracownik biura podróży oddzwonił, że lot będzie wykonywany z Charkowa o 15.35, a będzie lot do Charkowa ze Lwowa o 13.35 i przesłał bilety. O 00.30 zadzwoniłem na infolinię touroperatora tpg?0 (44) 545 44 44? doprecyzować godzinę wylotu ze Lwowa do Charkowa, bo jesteśmy z Iwano-Frankiwska i musimy się tam dostać wcześniej, na co otrzymałem szokującą odpowiedź, że tego lotu nie będzie i zamiast tego odleci o 18 30 z Kijowa i zostaniemy zabrani do Kijowa autobusem dziewczyna powiedziała co do wyjaśnienia szczegółów i daj nam znać. Godzinę później ponownie zadzwoniłem na gorącą linię i usłyszałem tę samą odpowiedź, nikt nie oddzwonił z informacją.
O 6 rano dotarliśmy na lotnisko we Lwowie, zadzwoniłem ponownie do operatora i powiedziała, że o 11:30 przyjedzie przedstawiciel touroperatora i wszystkie pytania do niego. Dlaczego ich przedstawiciele tego nie zgłosili?! Bo lepiej spać niż martwić się problemami swoich turystów, pozwól im spać, a boli ich głowa!
1. Dlaczego organizator wycieczki nie poinformował z wyprzedzeniem o różnicy między lotem nr 1 a lotem nr 2 ??
2. Specjalnie wybrałem wyjazd ze Lwowa, ponieważ ogłoszono dogodny czas wyjazdu, przyjazdu i właśnie dojazd z Iwano-Frankiwska.
3. Na moje pytanie jaki jest powód odwołania lotu, genialna odpowiedź - optymalizacja lotu!
Po co sprzedawać wycieczki ze Lwowa, jeśli nie ma wyjazdów? Zgłoś za tydzień różnicę w locie, odmówiłbym odpoczynku!
4. Wakacje są zepsute. Pierwszą noc i dzień wakacji spędziliśmy na lotnisku we Lwowie iw drodze do Kijowa.
~70 osób ze Lwowa i ~50 z Charkowa, + malutkie dzieci marynowane w "super wygodnym" autobusie przez 9 godzin! Kiedy przybyliśmy do Żulan samolot miał odbyć się o 22:30.
Nigdy nie myśl, że w naszych czasach takie podejście do klientów jest możliwe! To nie jest bilet na autobus lub pociąg za 300-400 UAH. Kto daje im licencję?
Ponieważ kupiliśmy najniższą cenę, od teraz ją mamy! Przed zakupem od nich 100 razy poważnie myśl i szanuj recenzje, ja nie (((((
Czy można od nich uzyskać jakiekolwiek odszkodowanie?
Zastanawiam się, który lot wróci? Istnieje możliwość wysłania autobusu promem z Cypru bez parowania!
Kupon - travelpro # CY15068035