Recenzja biura podróży TPG Туроператор (Kijów)

Kłamcy! NIGDY WIĘCEJ Z TPG

Autor:
Data zakupu usługi: 06 lipiec 2017
Pisemny: 30 lipiec 2017
1.0
Biuro podróży: TPG Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Opisz słowami:

1. Dlaczego wybrałeś tę konkretną firmę?

2. Czy podobała Ci się praca menedżera przed/po zakupie?

3. Czy ponownie skontaktujesz się z tą firmą?A wszystko zaczęło się od tego, że już pierwszego dnia przesunięto nas na wylot z godziny 5 rano na 19:00, w wyniku czego nasz lot opóźnił się o kolejną 1:40.

Przylecieliśmy, znaleźliśmy nasz transfer i siedzieliśmy jeszcze godzinę, bo jak się okazało, ludziom z Kijowa nawet nie przysłano walizki (swoją drogą zaproponowano jej zwrot dopiero na dzień przed końcem wakacji), choć moim zdaniem mądrzej byłoby nie czekać 30 osób, tylko wysłać nasz transfer na czas i zapewnić im taksówkę, która kosztowała firmę maksymalnie 5 USD ale zadowolonych klientów!!!

Zarezerwowaliśmy hotel należący do sieci Pickalbatros i nazywał się aqua vista, ale jak się okazało, od grudnia 2016 r. jest w remoncie, choć nasz przewodnik twierdził, że 2 tygodnie (nasz wyjazd trwał od 13 lipca do 23 lipca). , 2017) i zostaliśmy zakwaterowani w hotelu Sea World, który należał do tej samej sieci, nie tylko bez naszej zgody, nawet bez ostrzeżenia, tłumacząc to słowami „Nadal korzystałbyś z terytoriów tych hoteli!” a ja i mój mąż dostaliśmy pokój z osobnymi łóżkami i widokiem na plac budowy tej samej Aqua Vista i ze wszystkimi towarzyszącymi dźwiękami (gdybym mogła tu załączyć film, zrobiłabym to z przyjemnością), brudny, ze śmieciami od poprzednich najemców. Kiedy poprosiliśmy o wymianę pokoju bez hałasu, czystego i z jednym łóżkiem, wszyscy zaczęli parskać, a mężczyzna niosący walizki krzycząc coś na swojej wściekłości pociągnął naszą walizkę, gdy weszli do pokoju, stwierdzili, że koło zostało wyrwane, na co odpowiedział, że to nie on, taki był! Oczywiście naprawiliśmy go, ale to wystarczyło tylko na drogę do domu, bo odpadł zanim wsiedliśmy do taksówki (przynajmniej tak było było, ale rzecz jest nadal uszkodzona!)

Już myśleliśmy, że gorzej być nie może... niee... aha... okazuje się, że może! ponownie przełożyliśmy lot (najpierw z 10:00 na 12:00, potem do 22:00, a potem do 23:50, 0:35, 1:40, 2:00 i na koniec wylecieliśmy o 3:00 )

A zabawne jest to, że kiedy lot miał być o 22, to chcieli nas odebrać 20 minut przed obiadem, chociaż mieliśmy jeszcze wystarczająco dużo czasu, żeby zjeść obiad, dolecieć, a także poczekać na rejestrację….

A najboleśniejsze dla mnie....to że ktoś z obsługi złamał nam zamek i wymienił nam 300$ na podróbkę!!!

Jeśli nie chcesz zepsuć wrażeń z pięknej Hurghady i Morza Czerwonego, nie wybieraj firmy TPG !!!!!nawet jeśli oferują tańszą wycieczkę, te zaoszczędzone $100 nie są warte zepsutych wakacji i oszustwa !!! !