Autor:
Data zakupu usługi: 26 styczeń 2017 Pisemny: 12 luty 2017 |
|
Biuro podróży: TPG Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Dla tych, którzy nie przeczytali recenzji do końca, chcę od razu powiedzieć – wrażenie jest takie, że w większości recenzje są pisane przez tych, którzy są niezadowoleni z usługi, albo coś nie wyszło z resztą. Niestety tak właśnie układają się ludzie – negatywne emocje bardziej motywują do działania, choć chyba nie ma dymu bez ognia. Moja opinia jest dzięki organizatorowi wycieczek TPG za dobrze zorganizowane wakacje na Dominikanie. Odpoczywałem z córką w okresie od 26.01.2017 do 05.06.2017 w Occidental Grand Punta Cana 5*6 nocy i 4 noce w Occidental Caribe 4*. Taki był program wypoczynku - z relokacją, ale byliśmy zainteresowani porównaniem usługi w różnych hotelach, a trzeba zaznaczyć, że pokoje ekonomiczne w 4* jeszcze lepiej niż w 5*, były pewne niespójności z relokacją, ale pisałem SMS do manager Alony Fenini i szybko zdecydowała o wszystkim, za co jestem jej wdzięczny.
Byliśmy w nastroju na pozytywne i produktywne wakacje, więc nie zawracaliśmy sobie głowy reklamacjami, na przykład, na głośny klimatyzator, który zresztą przeciekał - po prostu włączył go pod jego nieobecność i wyłączał w nocy, chociaż w innych przypadkach prawdopodobnie wymagałoby to przynajmniej zmiany liczby. Ale to nie wina organizatora wycieczki, zwłaszcza że za dodatkową opłatą można było zamieszkać w junior suite lub suite i tak dalej. Same hotele są piękne, z czystą i dobrze wyposażoną okolicą, plaża piękna i blisko hotelu, restauracje z widokiem na ocean, wyśmienita kuchnia, z szerokiej oferty na pewno można wybrać coś pysznego, choć pewne niuanse trzeba wiedzieć- bar z ekspresem, tam jest pyszny, a w restauracji noszą go kelnerzy w dzbankach - źle uwarzony, słaby i nieogrzewany. Lepiej zamówić mięso w restauracji a la carte, nie wiedzą, jak je ugotować na bufecie.
A piasek na plaży - ogólnie osobny temat, nie grzeje się nawet na słońcu, stopy nie palą. Specjalne podziękowania za lot. Bardzo boję się latać, a musiałem tu lecieć tak długo. Jednak obawy poszły na marne - cały lot obsługiwał AIR FRANCE, starty i lądowania przebiegały sprawnie i profesjonalnie, obsługa stewardów przyzwoita, jedzenie dobre, choć raz dali rybę w zjełczałym oleju i ten sam ryż, ale nie nie chcecie jeść w locie, bo siedzicie, nie ruszacie się, nie popsuło nam to nastroju. Z Paryża na Dominikanę i z powrotem - samolot generalnie jest wygodny - pod głową były poduszki i komputery ze słuchawkami, można było podziwiać filmy, posłuchać muzyki itp. Ja z córką uczyliśmy się hiszpańskiego, naprawdę potrzebowaliśmy go na wakacje. A kiedy wróciłam, miałam jeszcze okazję spacerować po Paryżu, bo miałam cały dzień wolny, więc spełniło się kolejne moje marzenie - zobaczyć Paryż.
Tak więc w następną podróż wybrałbym się z TPG, a za to - bardzo dziękuję!