Autor:
Data zakupu usługi: 23 luty 2018 Pisemny: 30 kwiecień 2018 |
|
Biuro podróży: TPG Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Kupiliśmy wycieczkę 23 lutego do Turcji na miesiąc czerwiec. Nasi krewni z innego kraju również zarezerwowali ten sam hotel na te daty i kupili bilety. Planowaliśmy spędzić razem czas. Dzwonią do nas pod koniec kwietnia z podróży i powiedzieć, że touroperator TPG zmienia dla nas hotel.Bez względu na to, co zrobiliśmy, zapewniłem również rezerwację naszym bliskim, sam próbowałem skontaktować się z operatorem, ale nie chcą ze mną rozmawiać, tylko przez biuro podróży. Teraz staramy się zarezerwować miejsca dla bliskich w nowym hotelu.Ale ceny tam mocno wzrosły w porównaniu do lutego i gdzie jest teraz gwarancja, że dojedziemy do tego konkretnego hotelu.Sytuacja w domu bardzo zła, łzy i nerwów. A do długo oczekiwanego odpoczynku jest jeszcze cały miesiąc. Szkoda, że wcześniej nie czytałem recenzji. Ale kupuję wycieczkę po raz pierwszy i pomyślałem, że wtedy wpłaciliśmy pieniądze nie może być odmów. Okazuje się, że tego touroperatora nie stać na to. Naprawdę zależy mi na rozwiązaniu naszego problemu.
Na pewno opublikuję recenzję, jak to się skończy!