Autor:
Data zakupu usługi: 21 październik 2013 Pisemny: 27 październik 2013 |
|
Biuro podróży: Silkyway (Krzywy Róg) Typ usługi: экскурсионный тур, авиаперелёт |
Jeśli chcesz zepsuć wrażenie Gruzji, tutaj ci pomogą. Organizator wycieczek nie jest dobry, lepiej wybrać kogoś innego. Polecieli do Gruzji, pojawiły się problemy, odmówili ich rozwiązania, jakby to nie było częścią ich pracy. Nie można się dodzwonić do organizatora wycieczki. Przewodniczka Nastya nie jest zbyt profesjonalna, pracuje „w nastroju”, nawet Gruzini powiedzieli, że nie miała z nią szczęścia. Organizacja psuje całe wrażenie kraju. Nie polecamy!!!! Dobrze, że byli Gruzini, którzy dzięki Davidowi pomogli wyjść z trudnej sytuacji. Gdyby nie on, nadal bylibyśmy w Gruzji!
Odpowiem ci w kolejności.
- „Problemy w Gruzji” – linia lotnicza przełożyła lot z powodu gęstej mgły na lotnisku Zhulyan. Gdy lotnisko odmówiło przyjęcia (loty były przesunięte lub odwołane przez cały tydzień do wielu miast Ukrainy w różnych kierunkach) nazywa się to siłą wyższą lub okolicznościami siły wyższej.
- "Operator odmówił... David Gruzin pomógł" Dawid jest partią spotkania ukraińskiego touroperatora w Gruzji. Jest przedstawicielem operatora. Wszystkie jego działania mają na celu poznanie i zorganizowanie reszty naszych turystów. Czyli rozwiązanie pojawiających się problemów, w tym. Przewoził turystów z jednego lotniska na drugie, na dalszy lot.
- „Przewodniczka Nastya nie jest zbyt profesjonalna” Ta pozycja jest oczywiście bardzo indywidualna. Jak, niechęć do osoby - to sprawa osobista i kwestia gustu. Od siebie mogę tylko powiedzieć o "nieprofesjonalnym" - jest licencjonowanym przewodnikiem z wieloletnim doświadczeniem, nauczycielem akademickim. Uczy przyszłych przewodników i prowadzi dla nich wycieczki edukacyjne. Wręcz przeciwnie, bardzo spodobała się wszystkim turystom, dlatego spośród 8 przewodników po Tbilisi, z którymi współpracujemy, staramy się zarezerwować właśnie ją. Ale znowu jest to oczywiście kwestia gustu.
- „nie da się przebić” Droga dziewczyno, nie byłaś nawet na tej trasie, ale była na niej twoja mama i napisała recenzję po niepoprawnym spędzeniu czasu na Ukrainie. A w kwestionariuszu wypełnionym po wycieczce osobiście zostawiła dobre ślady. I nie można tak terroryzować pracowników. Twoje telefony w weekendy, po godzinach pracy, z pytaniami, dlaczego samolot już wylądował, a mama nadal nie dzwoni, dlaczego mama nie włączyła telefonu???? Twoja mama jest dorosła i ona sama musi regulować te kwestie.
Отвечу Вам по порядку.
- «Проблемы в Грузии» - авиакомпания перенесла рейс из-за густого тумана в аэропорту Жулян. Когда аэропорт отказался принимать.(рейсы были перенесены или отменены в течении всей недели по многим городам Украины по разным направлениям) Это называется форс-мажор или обстоятельства непреодолимой силы.
- «Оператор отказался…Давид-грузин помог» Давид встречающая сторона украинского туроператора в Грузии. Он и есть представитель оператора. Все его действия направлены на встречу и организацию отдыха наших туристов. Т.е решение возникающих проблем в том числе. Он и перевез туристов из одного аэропорта в другой, для дальнейшего перелета.
- «Настя гид не очень профессиональна» Этот пункт конечно очень индивидуален. Нравится, не нравится человек – это дело личное и дело вкуса. От себя могу только сказать, насчет «не профессиональной» - она лицензированный гид с многолетним опытом, преподаватель университета. Преподает будущим гидам и проводит для них обучающие экскурсии. Всем туристам наоборот она очень нравилась, поэтому из 8-ми тбилиских гидов с, которыми мы сотрудничаем, стараемся забронировать именно ее. Но, повторюсь это конечно дело вкуса.
- «нереально дозвониться» Милая девушка, вы даже не были в этом туре, а в нем была ваша мама и писать отзыв, просидев в Украине некорректно. А в анкете, заполненной после тура, она лично оставила хорошие оценки. И нельзя так терроризировать сотрудников. Ваши звонки в выходные, после рабочего времени с вопросами почему самолет уже приземлился а мама все не звонит, почему мама не включила телефон???? Ваша мама взрослый человек и сама должна регулировать эти вопросы.
Linia lotnicza przełożyła lot, ty jako organizator wycieczek zdecydowałeś, że praca została wykonana, tylko dzięki osobistym cechom Davida sytuacja została rozwiązana. Turyści zapłacili z własnej kieszeni dodatkowe 250 dolarów za odlot. Koszt biletu z powrotem do nich nie został jeszcze zwrócony! Wycieczka okazała się droższa o 250!!!! USD
O jakim włączeniu telefonu mówisz? Kłamstwo! Po prostu nie odpowiadałeś na telefony.
Organizator wycieczek pisze dla siebie pozytywne recenzje, nie pracują profesjonaliści, to zależy od Ciebie, ale nie polecamy takiego touroperatora !!!! UWAGA, NIE MA NUMERÓW LOKALNYCH - TYLKO NUMERY KOMÓRKOWE!!! Ostrożnie! DUŻO PODRÓŻUJEMY, JEŹDZIMY Z RÓŻNYMI RZECZAMI, ALE TAKICH ZRZUTÓW NIGDZIE NIE BYŁO!!!!! PIERWSZY RAZ NAPISZ NEGATYWNĄ RECENZJĘ!
Авиакомпания перенесла рейс, Вы как туроператор решили, что работа выполнена, только благодаря личным качествам Давида ситуация была разрешен. Туристы, чтобы улететь, заплатили из своего кармана дополнительные 250 дол. Стоимость за билет обратно им до сих пор не возвращена! Тур оказался дороже на 250!!!! дол.
О каком включении телефона говорите? Ложь! Вы просто не отвечали на звонки.
Туроператор сам себе пишет положительные отзывы, работают не профессиональные люди, Вам решать, но такого туропература не рекомендуем!!!! ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ, ЧТО ГОРОДСКИХ НОМЕРОВ НЕТ - ТОЛЬКО МОБИЛЬНЫЕ!!! Аккуратно! МНОГО ПУТЕШЕСТВУЕМ, С РАЗНЫМ СТАЛКИВАЛИСЬ, но ТАКОГО БЕЗОБРАЗИЯ НЕ БЫЛО НИГДЕ!!!!! ПЕРВЫЙ РАЗ ПИШЕМ НЕГАТИВНЫЙ ОТЗЫВ!
Linia lotnicza przełożyła lot, ty jako organizator wycieczek zdecydowałeś, że praca została wykonana, tylko dzięki osobistym cechom Davida sytuacja została rozwiązana. Turyści zapłacili z własnej kieszeni dodatkowe 250 dolarów za odlot. Koszt biletu z powrotem do nich nie został jeszcze zwrócony! Wycieczka okazała się droższa o 250!!!! USD
O jakim włączeniu telefonu mówisz? Kłamstwo! Po prostu nie odpowiadałeś na telefony.
Organizator wycieczek pisze dla siebie pozytywne recenzje, nie pracują profesjonaliści, to zależy od Ciebie, ale nie polecamy takiego touroperatora !!!! UWAGA, NIE MA NUMERÓW LOKALNYCH - TYLKO NUMERY KOMÓRKOWE!!! Ostrożnie! DUŻO PODRÓŻUJEMY, JEŹDZIMY Z RÓŻNYMI RZECZAMI, ALE TAKICH ZRZUTÓW NIGDZIE NIE BYŁO!!!!! PIERWSZY RAZ NAPISZ NEGATYWNĄ RECENZJĘ!
Авиакомпания перенесла рейс, Вы как туроператор решили, что работа выполнена, только благодаря личным качествам Давида ситуация была разрешен. Туристы, чтобы улететь, заплатили из своего кармана дополнительные 250 дол. Стоимость за билет обратно им до сих пор не возвращена! Тур оказался дороже на 250!!!! дол.
О каком включении телефона говорите? Ложь! Вы просто не отвечали на звонки.
Туроператор сам себе пишет положительные отзывы, работают не профессиональные люди, Вам решать, но такого туропература не рекомендуем!!!! ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ, ЧТО ГОРОДСКИХ НОМЕРОВ НЕТ - ТОЛЬКО МОБИЛЬНЫЕ!!! Аккуратно! МНОГО ПУТЕШЕСТВУЕМ, С РАЗНЫМ СТАЛКИВАЛИСЬ, но ТАКОГО БЕЗОБРАЗИЯ НЕ БЫЛО НИГДЕ!!!!! ПЕРВЫЙ РАЗ ПИШЕМ НЕГАТИВНЫЙ ОТЗЫВ!
Droga Olgo!!!
Siedziba firmy znajduje się geograficznie w Krzywym Rogu. Współpracujemy z biurami podróży na terenie całej Ukrainy i dla wygody korzystamy z telefonii komórkowej wszystkich operatorów (aby obniżyć koszty połączeń międzynarodowych dla agentów i turystów).Wszystkie nasze dane rejestracyjne są zamieszczone na naszej stronie internetowej. Budynek naszej Kancelarii znajduje się na centralnym placu miasta i pracujemy od 2007 roku. Specjalizujemy się również w wycieczkach dla dzieci, dlatego są one regularnie sprawdzane przez organy regulacyjne. Twoje „delikatne” założenie jest bezpodstawne i nie mogę nawet zgadnąć, co je spowodowało.
O zmianie rozkładu lotów. Tak, ze względu na warunki pogodowe lotnisko nie przyjęło
lot został przełożony. Nie anulowane, ale przełożone. Jeszcze raz potwierdzę słowa kierownika, który odpowiedział wcześniej, loty do innych destynacji zostały obecnie przesunięte. A na lotniskach Egiptu i Europy ludzie siedzieli i czekali na lot. Tak jak nasi turyści w Kutaisi. Ale niezależnie postanowili polecieć z innego lotniska. Nasz przedstawiciel przeniósł je tam. „Własną inicjatywą” pracownika jest skoordynowana praca z centralą. Każde słowo i każdy kilometr są uzgadniane i opłacane.
Jeśli chodzi o zwrot, biuro podróży, przez które Twoja mama wykupiła wycieczkę, miało stałe informacje. Gdy rano przyszły pieniądze z linii lotniczej, wieczorem były już na koncie biura podróży.
A słowa, które sam TO pisze dla siebie, nie powinny być w ogóle komentowane. Prawie wszystkie recenzje ze zdjęciami, są nazwiska, imiona. Wszyscy turyści są w naszych grupach w sieciach społecznościowych. Nawet turyści z tego przełożonego lotu poprosili ich, aby zadzwonili, jeśli są jeszcze ciekawe wycieczki.
Kochana Olga, życzę Ci wszystkiego najlepszego.
Szef azjatyckiego kierunku Julia Suworowa.
Уважаемая,Ольга!!!
Офис компании территориально находится в г.Кривой Рог. Сотрудничаем мы с турагенствами по всей Украине и для удобства применяем мобильную связь всех операторов(чтобы удешевить международные звонки для агентов и туристов) Все наши регистрационные данные размещены у нас на сайте. Здание нашего Офиса расположено на центральной площади города и работаем мы с 2007г. Специализируемся также на детских турах поэтому регулярно проходят проверки контролирующими органами. Ваше предположение «Аккуратно» лишено всяких оснований, и я даже не могу предположить, чем вызвано.
Насчет переноса рейса. Да, из-за погодных условий аэропорт не принимал
, рейс перенесли. Не отменили, а перенесли. Еще раз подтвержу слова менеджера отвечавшего Вам ранее, в эти дни перенесли рейсы и по другим направлениям. И в аэропортах Египта и Европы люди сидели и ждали перелета . Точно так же как и наши туристы в Кутаиси. Но они самостоятельно приняли решение лететь из другого аэропорта. Наш представитель перевез их туда. «Личная инициатива» сотрудника, это согласованная работа с центральным офисом. Каждое слово и каждый километр согласованны, и оплачены.
Насчет возврата денег, турагенство через которое покупала тур ваша мама имело постоянную информацию. Когда утром зашли деньги от авиакомпании, то вечером они уже были на счету турагенства.
А слова о том,что ТО сам пишет себе отзывы вообще не стоит даже комментировать. Почти все отзывы с фото, есть фамилии , имена. Все туристы есть в наших группах в соцсетях. Даже туристы с этого перенесенного рейса, просили им звонить, если еще будут интересные туры.
Уважаемая, Ольга, я желаю Вам всего только хорошего.
Руководитель азиатского направления Суворова Юлия.