Autor:
Data zakupu usługi: 07 czerwiec 2010 Pisemny: 05 lipiec 2010 |
|
Biuro podróży: Pegas Touristik Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Nie podobało mi się dzieło Pegaza w Grecji. Jedynym plusem jest to, że ich ceny są niższe niż w pozostałej części naszego hotelu (Aquis Silva Beach 4*, Kreta). Po pierwsze - zmień Katerinę, wydaje się, że jest po prostu zmęczona turystami. O wyznaczonej godzinie przewodnik z Pegaza nie dotarł do naszego hotelu. Czekaliśmy godzinę - Mariny nie było. Dodatkowo w hotelu nie było folderu organizatora wycieczek. Dobra, to jest to. Wycieczki, które znaleźliśmy w mieście. Ale Pegasus, tracisz pieniądze! Interesował nas czas transferu na lotnisko. Liczby Pegasus na Krecie znaleźliśmy w broszurze przekazanej nam przez naszą agencję. Zadzwoniono zły numer. Gdyby nie pomoc kierowników hoteli, nie przeszliby. Powiedzieli, że kod w broszurze jest błędny. Przebiliśmy się. Zostaliśmy przerzuceni na rosyjskojęzyczne przez długi czas. Okazało się, że to firma Millennium, dali nam numer telefonu Natalii - głównej z Pegaza na Krecie. Była zaskoczona naszym telefonem i powiedziała: „Dlaczego dzwonisz do mnie, a nie do swojej przewodniczki Mariny?” Odpowiedzieliśmy, że jesteśmy szczęśliwi, ale nie było jej na cały tydzień. Marina sama do nas zadzwoniła. Po półgodzinie. Nie przeprosił. Powiedziała, że była w hotelu, ale później?. ALE gdyby tak było, z pewnością zostawiłaby notatkę lub jakieś zawiadomienie o swojej wizycie. Obiecali powiedzieć, że czas transferu o godzinie 19.00, ale 30 minut po naszej rozmowie z Natalią przyszedł faks i personel przekazał go nam bezpośrednio w pokoju.