Autor:
Data zakupu usługi: 15 czerwiec 2019 Pisemny: 12 listopad 2019 |
|
Biuro podróży: Pegas Touristik Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
15.06 - 22.06 - Antalya (Kemer). Problemy zaczęły się na lotnisku. Lot opóźniony o 7 godzin. Jedna trzecia pasażerów latała z dziećmi w różnym wieku (od niemowląt). Jednocześnie brak jest informacji od touroperatora o opóźnieniu lotu. Zabrali mnie do samolotu i po 20 minutach. czekający, przewieziony ponownie na lotnisko na dalsze czekanie. Po wezwaniu obsługi klienta Pegas Touristik (jest nagranie audio) sytuacja się nie zmieniła, gdyż operator zaczął przestawiać strzałki na przewoźnika lotniczego i biuro podróży, w którym kupił bilet. Widać, że sam touroperator osobiście nie opóźnił lotu, ale w tej sytuacji Pegasus pokazał, co znaczy dla nich klient. Przedstawiciele Pegas Touristik po prostu zniknęli w trudnym momencie. W efekcie odprawa została opóźniona o 9 godzin: 7 godzin na lotnisku i 2 godziny oczekiwania na transfer z lotniska do hotelu. Na samych wakacjach, po błędnym obliczeniu wycieczki do starego miasta (350 USD), chęć komunikacji z przedstawicielami Pegaza całkowicie zniknęła. . Ponieważ indywidualny transfer z hotelu "WIOSKA WAKACYJNE KIMEROS PARK" na Stare Miasto kosztuje 60 USD. e. (tam i z powrotem z 2-godzinnym spacerem). Od dawna można wymieniać błędy Pegas Tourist. Nie pomyśleli też o zwykłym ostrzeżeniu lub umieszczeniu informacji na tablicy informacyjnej w hotelu o opóźnieniu lotu z Turcji. Musiałem zadzwonić na Ukrainę, żeby dowiedzieć się o dokładnej godzinie wyjazdu. Nie powtarzaj naszych błędów! Nie zadzieraj z Pegas Touristik! Na wakacjach jesteś sam!