Autor:
Data zakupu usługi: 01 grudzień 2010 Pisemny: 20 grudzień 2010 |
|
Biuro podróży: Pegas Touristik Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
W 100% poprę poprzednią recenzję "Michael 58", wszystko było dokładnie takie samo. Polecieli także tym nieszczęsnym lotem 416, z jednodniowym opóźnieniem. W czasie przyjazdu, podczas odpoczynku nie było żadnych roszczeń wobec naszego biura podróży, ponieważ nie podchodzili do nich (wycieczki nie były zainteresowane). Ale wydarzyła się niezwykła sytuacja, lot został przełożony, a następnie został całkowicie odwołany na ponad 12 godzin. To tutaj wszystkie 160 osób w naszym locie widziało całą niekompetencję, dezorganizację i chęć pozbycia się nas, bez zapewnienia hotelu, łóżek, obiadów, śniadań, obiadów i wszystkich innych pyszności (przypominam, że odleciały w dzień). Będę tęsknić za całą pięciogodzinną historią z wojną na lotnisku, skandalem, owszem, przecierpieliśmy ten hotel przez dodatkowy dzień, ale wrażenia o operatorze były tylko negatywne.