Autor:
Data zakupu usługi: 15 listopad 2010 Pisemny: 01 grudzień 2010 |
|
Biuro podróży: Pegas Touristik Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур, экскурсионный тур, отель, авиаперелёт, оформление визы |
Spieszę, aby podzielić się gorzkim doświadczeniem podróży na wakacjach z Pegasusem. Niestety wakacje były zrujnowane. Sami wybraliśmy hotel, więc przynajmniej latem mieliśmy szczęście, że nie mieliśmy żadnych pytań o hotel. Ale wszystko inne, co wiąże się z Pegazem, to ciemność.
Opowiem Ci o wszystkim w porządku! Wszystko zaczęło się od tego, że wraz z żoną chcieliśmy pojechać na wycieczkę do Kairu z Hurghady. Nigdy nie byłem w Kairze, a moja żona była 8 lat temu. Dziewczyna Julia, przedstawicielka Pegaza, która jest w hotelu bel air azur, reklamowała tę wycieczkę tak, jakbyście ją odwiedzili, spędzicie 2 dni w raju, że Kair jest jednym z najpiękniejszych i najczystszych miast na świecie, obiecano wieczorny rejs po Nilu, czego nie było! Karmiony prawdopodobnie w większości kafejek. Jedzenie było obrzydliwe, chciałem jak najszybciej wrócić do hotelu. Ogólnie rzecz biorąc, nie było połowy tego, co obiecano. Wrócili bardzo rozgniewani i torturowani. Zapomniałem powiedzieć, że cała wycieczka składała się z wycieczek od sklepu do sklepu, oleju, bawełny itp. A wszystko dlatego, że jak się później dowiedziałem, przedstawiciele Pegasusa otrzymują łapówki od sklepów, które przynoszą klientom 35% sumy zakupów. Jechać autobusem przez 6 godzin, autobus poślizgnął się śmierdząco, toaleta jest w kabinie i chyba nigdy nie posprzątała. Generalnie wrażenie było takie, że idziesz do toalety, boli oczy. I wreszcie, przed lotem ostatniego dnia, pomyśleliśmy, żeby wybrać się nad morze popływać, napić się piwa, poopalać. Ale Pegasus sam się dostosował, decydując się zawieźć nas na 3,5 godziny przed odlotem na lotnisko. Więc zdecyduj się na odpoczynek, odpocznij, ale nie z Pegazem