Autor:
Data zakupu usługi: 24 lipiec 2018 Pisemny: 30 wrzesień 2018 |
|
Biuro podróży: Pegas Touristik Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Resztę zepsuł tylko organizator „Pegaza”, w szczególności przeloty lotnicze !!! I witam straszną linię lotniczą "Róża Wiatrów" !!!
Kto otrzymuje jaki procent tego? Kradzież jednodniowego pobytu na wakacjach, kto na tym korzysta, a kto na tym czerpie??? Lot został przesunięty do przodu 2 godziny wcześniej, dowiedzieliśmy się o tym dzień wcześniej sprawdzając przypadkowo nasz lot na stronie internetowej po jego numerze (lot), a był to dzień roboczy i po pracy szybko (prawie 1,5 godziny) byliśmy pójście. Gdyby się nie dowiedzieli, mogliby nie trafić (nie wrócili wcześniej z pracy). O 21.00 wyjechaliśmy do Borispola, ao 24.00 był wyjazd. Problem polegał na tym, że dziecko prawie nie spało w nocy, ciągle trzeba było budzić się podczas startu i lądowania, potem w Antalyi w środku nocy na lotnisku znowu odprawa celna i wsiadanie do autobusu.... około 5 rano my zostały przywiezione do hotelu. Dziecko było jednak przyćmione snem i musiało spać w hotelowym lobby na kanapie.
Ale pod koniec wakacji postanowili to zepsuć!
Witam ponownie do "Pegaza" i "Róży Wiatrów", resztę zepsuł fakt, że musieliśmy odpocząć (ze względu na tak słabą organizację wycieczki, a raczej lotów) tam o jedną noc krócej, t.to. lot został ponownie przełożony i już o 23.45 musieliśmy opuścić pokój, bo autobus ("Pegaz") już przyjechał, aby zawieźć nas na lotnisko. Czyli ostatniej płatnej nocy nie wolno nam było nocować w pokoju...... Po raz kolejny pytanie brzmi: kto co z tego bierze? Czy ktoś dostaje z tego łapówki? Ale turyści rozpieszczani są dopiero pod koniec wakacji ..... i ukradli jedną płatną noc w hotelu!!!
Sam hotel i reszta - SUPER!!! Organizacja lotu jest okropna!