Autor:
Data zakupu usługi: 20 grudzień 2019 Pisemny: 27 styczeń 2020 |
|
Biuro podróży: Pegas Touristik Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Jeszcze zanim dotarliśmy do Egiptu z góry zdecydowałem, dokąd chcę się udać, mój wybór padł na Luksor.
Po spotkaniu z przedstawicielem (Samirem) od razu powiedziałem, że jestem zainteresowany. A potem zaczął podpisywać, że zwykła wycieczka to bzdura, ale „VIP” to tylko chicdos i różnica jest dość „mała” 45 USD (zwykły 70 USD, VIP 115 USD) i co najważniejsze all inclusive, wszystkie bilety, lunch na plaży Nile, 40 minut spacerkiem wzdłuż Nilu. W rezultacie otrzymaliśmy:
1. Mała grupa, +
2. Normalnie mówiący przewodnik, +
3. Wycieczka po Nilu, maksymalnie 10 minut na przepłynięcie z jednej strony na drugą, obiecali 40 minut, -
3. All inclusive, zamiast smażonego kurczaka był zestaw zup – grillowane kości i grillowane podroby; za wodę w restauracji trzeba było dopłacić 3 dolary, o alkoholu milczę, -
4. Przewodnik, który był w Luksorze, potrząsnął wszystkim szybko i sucho, -
5. Kiedy zacząłem wypytywać przewodnika o lokalne zwyczaje itp. powiedział, że linia na końcu "czy to wszystko?quot; i łatwe do spania,
Cóż, punkt kulminacyjny...
6. Po zwiedzaniu dostaliśmy ulotki, w których musieliśmy napisać, co nam się podobało, a co nam się nie podobało oraz oceniać pracę przewodników.
7. Otóż w drodze powrotnej do hotelu przewodnik zaczął błagać o napiwek dla kierowców, którzy jeździli bez światła w nocy i urządzali wyścigi autobusami, mamrocząc przez całą drogę i którzy nigdy nie podali sobie ręki przy wysiadaniu.
Nie jestem chciwą osobą, zawsze jestem gotów podziękować osobie i powitać ją, jeśli jest coś na to!
Szkoda, że taka „obsługa” zepsuła wrażenie ciekawego historycznie miejsca.