Autor:
Data zakupu usługi: 03 lipiec 2012 Pisemny: 20 lipiec 2012 |
|
Biuro podróży: Pegas Touristik Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
To nie pierwszy raz w Turcji (po raz szósty), ale nigdy nie widziałem tak nikczemnego stosunku do turystów ze strony kierownictwa firmy..Rozliczono nas na 14 dni. Przez 9 dni odpoczynku, codziennie ja obserwowałem zdezorientowane twarze ludzi, którzy właśnie przybyli i „spacerowali" po hotelu, czekając na rozliczenie. Czasem było to aż 16-17 godzin. Przypomnę, że hotel jest 5-gwiazdkowy i tego dnia, kiedy wszyscy chodził, płakał.
Napisałem skargę do urzędu regionalnego i przekazałem ją przez przewodników, którzy (niewątpliwie nie przekazali dalej) Postawa przewodników to inna historia.
Chcę napisać, że doszedłem do wniosku, że firma postrzega nas jako produkt, nieludzkie podejście do turystów (i wszystkich z dziećmi) zostało wprowadzone przez firmę w rangę polityki marketingowej. terminem przewodnika Timura), a ci, którzy Cię spotkają, będą towarzyszyć Ci na wycieczkach, to bardzo mili i sympatyczni faceci.Na wszystkie moje roszczenia dotyczące osady, powiedziano mi, że mają w firmie wprowadzony europejski system rozliczeń. o 12, zamelduj się po 14.
Przypomnę kierownictwu firmy Pegas Tourist, że 98% terytorium Turcji znajduje się w Azji, a ten system to Aziopa (termin M. Zadorny)