Autor:
Data zakupu usługi: 15 czerwiec 2013 Pisemny: 23 czerwiec 2013 |
|
Biuro podróży: Pegas Touristik Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур, отель, авиаперелёт |
Przybywając do pięknej Barcelony, pełni jasnych nadziei wyjeżdżamy po odebraniu bagażu i widzimy całkowitą nieobecność przedstawicieli Pegasusa, którzy nas spotkali. Byli przedstawiciele Teztura i Natalie, odpowiadali na nasze pytania, które Pegasus wyjechał pół godziny temu. Zaczęliśmy dzwonić pod numery w notatce, operator przechodził od jednego kierownika do drugiego i w końcu po prostu się rozłączył. Na ogromnym lotnisku zaczęliśmy szukać informacji, a kiedy znaleźliśmy jedyne, w czym mogli nam pomóc, to wskazać automaty telefoniczne i postój taksówek. Wzięliśmy taksówkę i dotarliśmy do hotelu, koszt taksówki to 158 euro. W hotelu zadomowiliśmy się spokojnie, korzystając z vouchera na osadę i dopiero wieczorem zastaliśmy przedstawiciela Pegaza, Evgenię. Evgenia zaczęła nas zapewniać, że odebranie bagażu zajęło nam bardzo dużo czasu, a po godzinnym oczekiwaniu ci, którzy nas spotkali, wzięli paragon od innych turystów, że trzeba czekać. Na nasze żądanie okazania tego paragonu Jewgienija natychmiast zaczęła się oburzać i krzyczeć, że to my sami jesteśmy winni, bo nie dotarliśmy na czas, że musimy zadzwonić, że na nas czekają. Nasz czek z taksówki w ogóle nie wyjrzał, od razu ostrzegając, że nikt za nic nie zrekompensuje. Dalszy odpoczynek miał miejsce przy całkowitym braku uwagi Pegaza. Kiedyś zwróciłam się do Evgenii o ubezpieczenie medyczne, komary mocno mnie ugryzły i zaczęły się alergie, więc powiedziała, że w przypadku symulacji ubezpieczenie nie obowiązuje, mam czerwone plamy, mam opuchnięte palce. Mogłem uzyskać pomoc tylko w aptece. Nie zadzieraj z Pegasusem, to najbardziej obrzydliwy, podły touroperator w historii.