Autor:
Data zakupu usługi: 08 listopad 2010 Pisemny: 01 grudzień 2010 |
|
Biuro podróży: Pegas Touristik Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Odpoczywaliśmy w hotelu Melia Sharm 5* w Egipcie. Najpierw zabrali nas do Melii Sinai (położonej w pobliżu) i patrząc na znak hotelu oraz w voucherze zapewnili nas, że przywieźli nas poprawnie. Otóż autobus nie zdążył odjechać, bo inaczej przeciągnęlibyśmy walizki 500-700 metrów do naszego hotelu.
Przyjechaliśmy o 9 rano, spotkanie z hotelowym przewodnikiem odbyło się dopiero następnego dnia o 13:00. Przewodnik nazywa się Olga. Najpierw wzięła od wszystkich bony. Po co? Był to okaz turystyczny.
Udzieliła bardzo energicznych informacji o wszystkich możliwych wycieczkach. Wtedy energia się skończyła. Kiedy turyści, którzy zapłacili za wycieczkę do Jordanii spotkali ją na terenie o 4 rano i mieli czelność zapytać, o której (następnego dnia) wyjeżdżają, powiedziała im, że jestem w holu od 5 do 6 - przyjdź a tam odpowiem na pytania i tu odpocznę...
Dzieje się tak pomimo faktu, że przy płaceniu powiedziano im, że godzina wyjazdu dzisiaj nie jest dokładnie znana, powiedzą trochę później.
Podróżowaliśmy z małym dzieckiem. Zdając sobie sprawę, że nie będziemy jeździć na wycieczki, Olga natychmiast i na zawsze straciła zainteresowanie nami. A kiedy zadałem pytania o hotel, a potem zadzwonił jej telefon - przerwała rozmowę, rozmawiała przez telefon, potem był kolejny telefon, a potem dała mi znać, że poświęciła mi wystarczająco dużo uwagi i wysłała wszystkie pytania do w recepcji.
Brak komentarzy dotyczących personelu hotelu - zostali potraktowani uprzejmie, kilka problemów, które się pojawiły, zostało natychmiast rozwiązanych.
Chociaż w porównaniu do przewodników w Turcji, kiedy po przyjeździe zostaliśmy zastąpieni przez 5* plażowy hotel z hotelem miejskim, byli tam po prostu otwarcie niegrzeczni. Zignoruj tutaj!