Recenzja biura podróży Panoskop.net (Kijów)

Odpocznij na Krymie w sanatorium

Autor:
Data zakupu usługi: 04 sierpień 2012
Pisemny: 21 sierpień 2012
8.0
Biuro podróży: Panoskop.net (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Moja żona i ja postanowiliśmy po raz pierwszy pojechać do sanatorium na Krymie. Poszukiwaliśmy firmy, której managerowie dobrze znają specyfikę ośrodków medycznych. Dzwoniliśmy do wielu, ale wybraliśmy firmę Panoscope. Nie dość, że spośród wszystkich sanatoriów wybrano 10 najlepszych, to sanatoria krymskie prezentują się znakomicie + panoramy. Za wadę uznali, że firma znajduje się w Kijowie, a nie na Krymie. Ale menedżerowie Panoskopu byli na topie i oferowali dokładnie to, czego chcieliśmy. Konfiguracja jest prosta i szybka. Płać nawet w wannie, nawet w biurze. To prawda, że ​​trochę się rozpieścili informacją o bezpłatnym transferze na Krymie. Okazało się, że ci, którzy kupili bilet za 30 tys. hrywien, byli przewożeni za darmo. Cóż, przyjechaliśmy sami i byliśmy zadowoleni z sanatorium. Dziękuję za dobrą obsługę klienta.




Uwagi (7) zostaw komentarz
аватар pakval
pakval

Dzień dobry, Eleno. Przede wszystkim dziękuję za recenzję naszej firmy, ale chcę zauważyć:

1. Ujawnianie informacji o wyjazdach naszych turystów w naszej firmie nie jest akceptowane, jednak jeżeli współpodróżnik podczas poprzedniej wycieczki zapytał o Ciebie, aby w najbliższej przyszłości zaproponować mu towarzyszenie w kolejnej wycieczce, uznaliśmy za konieczne poinformuj go, że właśnie wróciłeś i wiedząc, że zaplanowałeś już kolejną trasę koncertową w określonych terminach, raczej nie dotrzymasz mu towarzystwa (chcę zaznaczyć, że niuanse samego święta - kraj, obecność i specyfikacja kolega podróżnik, a także inne parametry wycieczki nie zostały przez nas ujawnione, jak powtarzam, jest to niedopuszczalne z punktu widzenia poufności).

2. Oczywiście masz prawo porównać ceny naszej agencji z cenami innych agencji w naszym mieście i poza nim. Nacisk z naszej strony na takie działania turystów jest jednorazowy i możliwy tylko w związku z drobnostką sprawy.

3. Nie mamy prawa przyjmować płatności od turystów w żadnej innej walucie, z wyjątkiem hrywny, gdyż jest to sprzeczne z obowiązującym prawem.
4. Sytuacja z drugim paszportem jest naprawdę nieprzyjemna - organizator wycieczki poinformował nas o zaginionym dokumencie o tej samej godzinie, o której Państwu mówiliśmy, czyli nie było opóźnienia z naszej strony. Czas na przeniesienie za 20 UAH. tak naprawdę nie było już usług kurierskich i musieliśmy (co zrobiliśmy) zaangażować naszego kuriera w Kijowie, który był w stanie wysłać dokumenty na adres touroperatora w kilka godzin, a nie w dzień, jako pocztę kurierską zrobiłby.

Pragnę podkreślić, że przykładamy szczególną wagę do dbałości o naszych turystów – ich komfortu zarówno podczas zakupu wycieczki, jak i podczas odpoczynku, dlatego Państwa uwagi na ten temat uważam za stronnicze i czysto subiektywne.

W każdym razie dziękuję za twoją opinię. Maria Puriga, TA „Pakuj torby”.

Fri, 10 Jan 2014, 15:07
аватар