Recenzja biura podróży PREMiO Travel (Kijów)

W porządku!

Autor:
Data zakupu usługi: 09 marta 2011
Pisemny: 13 czerwiec 2011
8.0
Biuro podróży: PREMiO Travel (Kijów)
Typ usługi: экскурсионный тур

Na początku też „dręczyły mnie niejasne wątpliwości” – co to za firma i skąd się wzięła, licencja była całkiem nowa itp. Ale zaryzykowałem i w maju wybrałem się na ich wycieczkę nr 2 w Lyci, z której byłem bardzo zadowolony - program ciekawy, miejsca niesamowite, wrażenia niezapomniane, a cena całkiem do zaakceptowania :-) Zdarzały się jednak nietypowe momenty: płatność tylko za pośrednictwem banku, zgoda na pocztę, odbiór dokumentów do wyjazdu - na ostatni dzień przed wyjazdem (kiedy jest dość roboty, opłaty itp., a także brnięcie do Darnitsa) lub na samym lotnisku przed odlotem, ale wydawało mi się to ryzykowne - co jeśli coś jest niepoprawnie obramowane, a potem jak to naprawić?. Ale w końcu wszystko było OK.

Śmiesznie czytać poprzednich komentatorów - w obliczu takich rozumiesz, dlaczego nie mogą znieść naszych ludzi za granicą. Wszystko im jest nie tak, nie to, nie tam i nie za bardzo. Wszyscy wokół są coś winni (i nie oddają!). Gdyby na przykład gala podróżował i komunikował się z ludźmi w tym samym duchu, w jakim pisze recenzje (co warte jest tylko stwierdzenia, że ​​wszyscy „głośnie i ich klienci po prostu nienawidzą”), to prawdopodobnie powstałbym na miejscu przewodnika pokusa zostawienia jej/go gdzieś daleko nie na 3 godziny, ale na zawsze. Może nie znajdą...

Jeśli chodzi o hotele, jest to wskazane, a operator powiedział - są one zakwaterowane po przyjeździe, w hotelu o podanym poziomie, strona wskazuje najbardziej prawdopodobne opcje, więc nie może być „3 razy gorszych” wśród hoteli 5 * - po prostu może to być kolejny hotel w innej części miasta. Jeśli chodzi o samolot, to też jest fajnie - ty kochanie nie „lecisz z touroperatorem”, ale z linią lotniczą i to ona (podobnie jak pogoda, administracja lotniska i inne czynniki są równie daleko od touroperatora), który określa, kiedy samolot będzie lecieć – tym bardziej czarterowy. A jeśli ukraiński przewoźnik lotniczy (lub biuro podróży) „podał ci tylko obiad za 6 godzin żmudnego czekania”, to oznacza to pewną przyzwoitość w stosunku do klientów - są sytuacje i gorzej. Nie myślałeś, że z powodu 6-godzinnego opóźnienia będą musieli karmić Cię obiadami do końca życia?

Nawiasem mówiąc, Thistle Travel jest gospodarzem i operatorem w Turcji - jest to również wskazane na stronie internetowej Premium Travel. Ich przewodnicy są na ogół dobrzy (sądząc po recenzjach i osobistych doświadczeniach), biegle posługują się językiem rosyjskim. Więc jeśli masz ochotę i okazję, możesz podróżować z Premio Travel, to nie zaszkodzi :-)

I szczęśliwe podróże dla wszystkich!