Autor:
Data zakupu usługi: 16 czerwiec 2010 Pisemny: 06 lipiec 2010 |
|
Biuro podróży: Nord Travel (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Kupiliśmy bilet do Tunezji w kijowskim biurze Nord. Ponieważ na stronie nie ma opcji dla Ukrainy, jako tytuł wybrałem Moskwę. Moskwa nie wie, ale niech wie, co się dzieje w jej oddziałach.
Nie radziłbym podróżować do Tunezji z Nord. W kijowskim biurze kierownik pomylił daty i wysłał nam 8 dni zamiast 11. Okazało się to w przeddzień wyjazdu, kiedy dostaliśmy bilety i voucher. Różnica została zwrócona, ale nastrój zepsuł się przez całe wakacje. Przewodnicy nie przybyli na spotkania w hotelu na czas lub w ogóle nie przybyli. Na kilka godzin przed odlotem na tablicy informacyjnej wskazano oczywiście błędną godzinę odlotu, ale nie było komu wyjaśnić, nikt nie przyjechał o wyznaczonej godzinie. Musiałem zadzwonić do przewodników po moje pieniądze, żeby się dowiedzieć. Później recepcja wręczyła nam notatkę z przeprosinami i rekompensatą za połączenia. Cóż, przynajmniej coś. Kupiliśmy wycieczkę od Nord. Wyjazd zaplanowano na 7:30. Przyjechaliśmy dopiero o 8.30, nikt nie zadzwonił do hotelu nie ostrzegł. Musiałem zadzwonić do siebie, stojąc przez godzinę na ulicy w kompletnej ignorancji. Okazało się, że pomylili czas na inny hotel - napisali później, a my dostaliśmy wcześniej. Generalnie firma Nord ma specyficzne problemy z matematyką. Nie wiem jak odróżnić 8 od 11, nie handluj bonami.
Napisaliśmy konkretną skargę do biura w Kijowie i wysłaliśmy kopię do Moskwy. Poczekajmy na przeprosiny.