Autor:
Data zakupu usługi: 26 marta 2014 Pisemny: 17 kwiecień 2014 |
|
Biuro podróży: News Travel (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Dzień dobry, drodzy pracownicy NEWS Travel!
Powiedz mi, proszę, jakim prawem okradasz (nie mogę tego inaczej nazwać) ludzi, którzy kupują u Ciebie wycieczki? Kto dał ci moralne prawo, żeby nam to zrobić?
To nie pytanie – umowa stanowi, że Biuro Podróży ma prawo w razie potrzeby zmienić godzinę wyjazdu/przylotu. A jakie konkretnie prawa mamy w tym przypadku my, turyści? Okazuje się, że żaden! Nie możesz zmienić daty ani godziny, a my z Twojej winy jesteśmy zmuszeni stracić prawie cały dzień odpoczynku. Panowie, jeśli zmienicie godzinę - więc bądźcie uprzejmi zwrócić turystom część pieniędzy za niewykonane przez Was usługi. Może wystarczy poprowadzić turystów za nos – robię co chcę. Czasy nie są takie same, ludzie.
Nie interesują nas Twoje problemy i problemy linii lotniczych. Zapłaciliśmy 100% za wycieczkę w określonym w kontrakcie terminie, wskazano daty i godziny wyjazdu, a teraz na sicie, w którym to my, turyści, ponosimy straty z powodu niepełnego udostępnienia, zaczynają się cuda. usługi.
Ogromna prośba do pracowników NEWS Travel - nie rób tego turystom. Nie ma absolutnie ochoty wyjeżdżać na wakacje pod wasze patronaty. Po raz pierwszy i ostatni zwróciliśmy się do Państwa, ponieważ zapewnienie wysokiej jakości usług turystom jest kluczem do sukcesu Biura Podróży. Ale najwyraźniej nawet w tak trudnych czasach stosunek do jakości usług się nie zmienia. Szkoda.
Wciąż mamy pytanie - czy pojedziemy w trasę. A to, że dzięki NEWS Travel stracimy niemałą kwotę, pozostanie na Twoim sumieniu. Nie będziemy bowiem błagać i poniżać się za własne pieniądze.
PS Ta informacja została również wysłana e-mailem. Adres Biura Podróży to [email protected], jednak przedstawiciele NEWS Travel nawet nie zadali sobie trudu, aby oddzwonić i przeprosić za spowodowane przez nich niedogodności.