Autor:
Data zakupu usługi: 19 lipiec 2014 Pisemny: 10 sierpień 2014 |
|
Biuro podróży: News Travel (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Wrócił z Bułgarii od 8 do 9 sierpnia 2014 r. Nigdy wcześniej nie podróżowałem tak obrzydliwie (wielokrotnie podróżowałem do Bułgarii z rodziną). „Klient ma zawsze rację” nie dotyczy News Travel. W przypadku News Travel klientów należy lekceważyć. Chcieli - przesiedli się do jednego autobusu, chcieli - do drugiego, bez względu na to, na jakie miejsca macie bilety. Zmieniliśmy trzy autobusy, aż dotarliśmy ze Słonecznego Brzegu do Łucka. Na twoje uzasadnione oburzenie odpowiada prostacka odpowiedź: „Jeśli ci się nie podoba, idź pieszo”. Dzieci doprowadzono do łez.
News Travel rozwiązuje swoje problemy nie kosztem firmy, ale kosztem jej klientów - czasu dojazdu (przejechaliśmy 6 dodatkowych godzin) i ich komfortu. Ich autobus się zepsuł - zaczynają "kompaktować" inne loty, przenosić klientów z jednego lotu na drugi.
Nikt nawet nie pyta klientów, czy się zgadzają. Chociaż ludzie nie wsiadali do autobusu charytatywnego, ale płacili pieniądze za drogę i mają prawo żądać, aby przewieźli ich zgodnie z umową. Ale zasada News Travel: „Jedz to, co podajesz!”. A także podziękuj, że w ogóle cię zabrano.
Krótko mówiąc: już nigdy w naszym życiu nie będziemy mieli do czynienia z tą obrzydliwą firmą!