Autor:
Data zakupu usługi: 28 wrzesień 2019 Pisemny: 05 listopad 2019 |
|
Biuro podróży: Misto.travel (Lwów) Typ usługi: пакетный тур |
Kupiłem wycieczkę do Turcji. Przed zakupem komunikowaliśmy się z kierownikami telegramami, w których powiedziano nam, że wycieczka została opłacona bez prowizji i wszystkie dopłaty zostały uwzględnione. Wybrałem wycieczkę z dogodnymi wyjazdami, która była droższa za euro niż podobne wycieczki. Wpłaciłem zaliczkę i zaczęła się zabawa... Okazało się, że TO prosi o dopłaty do ubezpieczenia. A reszta kosztów wycieczki musi zostać opłacona, ALE z prowizją, ponieważ nierezydenci Ukrainy nie mogą zapłacić za wycieczkę przez Internet bez prowizji. Chociaż nie było ani słowa o tym przed wpłatą zaliczki. Kierownicy odwołują się do klauzul kontraktu. Okazuje się, że menedżerom telegramów nie można ufać! Przeczytaj umowę przed zakupem.
Dokumenty powinny być wysłane 5-2 dni przed wyjazdem. Nie wysłali go, dopóki ponownie nie napisałem do kierowników. Wysłali to od razu, dosłownie za minutę .... Co przeszkodziło ci w wysłaniu dokumentów na czas ??
Od razu w dokumentach zobaczyłem, że zmienili lot powrotny (10 godzin wcześniej). Dlaczego wykupiłem wycieczkę za 100 euro więcej (z możliwością wyboru dogodnego lotu)? Ponadto zmienili nie tylko godzinę odlotu, ale także numer lotu. W odpowiedzi na moje roszczenia, menedżerowie ponownie kulturalnie wysłali mnie do przeczytania umowy.... Ty jako turysta nie jesteś w żaden sposób ubezpieczony od zepsutego urlopu, nawet z winy TO i kierowników agencji.... Przeczytaj umowę. I nikt nie pozwoli Ci dokonać zmian w umowie. Dlatego wakacje nie są w Twoich rękach, ale w rękach TO i agencji za TWOJE PIENIĄDZE.A jeśli możesz po wakacjach udać się do agencji i porozmawiać ze swoim agentem, to w przypadku podróży Misto nikt będzie cię słuchać.
Szczęśliwi wszyscy podróżują!