Autor:
Data zakupu usługi: 10 grudzień 2019 Pisemny: 24 grudzień 2019 |
|
Biuro podróży: Misto.travel (Lwów) Typ usługi: пакетный тур, отель, авиаперелёт, оформление загранпаспорта, другие услуги |
Podobało mi się:
- reagujący menedżerowie, natychmiast skontaktowali się z Kijowem, wyjaśnili wszystko - zadawali pytania dotyczące trasy i szczegółów kraju, o którym wiemy, czego nie ma - do którego lecimy;
- pomogli w dostarczeniu numerów biletów powrotnych (poprawieniu pliku) dla niewydrukowanych numerów lotów powrotnych w umowie ... szybko odpowiedzieli i odesłali kopię zarezerwowanych biletów z powrotem na pocztę. Na to szybko - Dziękuję!
Nie polubiłem:
Po dokładnym zapoznaniu się z regulaminem MistoTravel bałem się, ale i tak mieliśmy szczęście.. ominąć „ostre rogi” umowy
1) tak zwana „wygoda” rezerwacji wycieczki za 3000 UAH (minimum) przedpłata jest baaaardzo wątpliwa! to jest wygoda (to bzdura - wygoda powinna polegać na prostocie płacenia za całość, a nie komplikacjach i dzieleniu kwoty) lepiej byłoby PO PROSTU zamrozić całą przekazaną kwotę na koszt wycieczki przy płaceniu - i albo przyjąć lub zwrócić - jeśli nie zostanie uzgodnione, pozostawi tylko jedną opcję PEŁNA kwota (jeśli wycieczka nie zostanie potwierdzona przez organizatora ze zwrotem pieniędzy). A potem okazuje się, że zapłacę te 3000 UAH (albo to przyjmą, albo nie - czy organizator wycieczki potwierdził), a potem zostawię pieniądze - wyrzucą szczegóły i wymyślą, jak zapłacić taniej drugą resztę na zamówienie bez prowizji lub z minimalną prowizją Privat24 według danych firmy, lub 2% kwoty przez ich drogi przelew online, ale według "szczegółów" - cóż za wiek w ogóle, płatności kartą online, nawet dla kart kredytowych Universal, od dawna są otwarte na podwórku bez prowizji za przekazywanie salda pieniędzy!
2) Te tak zwane konta depozytowe (w sekcji bonusów) MistoTravel (przeczytaj szczegółowo ich FAQ) - gdzie Twoje „pieniądze” wrócą jako Twoje wirtualne konto Mistotravel, jeśli nagle coś pójdzie nie tak z wycieczką lub zostanie anulowane po potwierdzeniu przez organizatora wycieczki. No i ludzie – XXI wiek, przecież zwrot transakcji płatniczych na to samo konto, dla klientów ważniejszy jest zwrot pieniędzy niż wasze tak zwane „bonusy” za wycieczki (przynajmniej pełne zwroty.. na najmniej korzystaj z tych bonusowych bułek tylko do 5% zwrotu kosztów wycieczki, to nie ma znaczenia .. nie jest potrzebne - zrób zniżkę na WYCIECZKĘ - zrób to od razu, jeśli możesz).
Płatności internetowe za transakcje są ważniejsze niż Twoje dane na paragonach, które tylko odciągają Cię od podatków.
Mogli się pomylić z kartami kredytowymi - a dla klienta uzupełnienie tej karty kredytowej w celu opłacenia wycieczki byłoby BEZ prowizji.
3) Narzucenie przewodnika hotelowego po Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Dubaju – wycieczki krajoznawcze „tylko u nich taniej w $”. Ale są to podobno oznaki samego touroperatora TUI-travel, z którego pochodziła wycieczka, a MistoTravel nie miał z tym nic wspólnego - ale wręcz przeciwnie, MistoTravel pomagał tylko w aktywnym wsparciu technicznym w kwestiach rozmiaru / wagi bagaż w samolocie i numery naszych biletów powrotnych.