OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY MISTO.TRAVEL
Po raz kolejny zarezerwowałem wycieczkę online przez MistoTravel. Tak jak poprzednio, jakość i szybkość obsługi jest doskonała. Wygodne wyszukiwanie wycieczek i nawigacja w witrynie. Popełniłem błąd w nazwisku podczas rezerwacji, pomyślałem, że będzie problematyczne, aby coś naprawić, napisałem na czacie wsparcia i natychmiast wszystko naprawili za mnie, bez żadnych pytań. →
Korzystamy z usług firmy Misto travel nie po raz pierwszy!!! Na początku oczywiście były pewne obawy, ale zrobiliśmy z nimi już 4 wycieczki i wszystko jest bardzo proste i łatwe!!! Podobało mi się, że hotele, które polecają są naprawdę prawdziwe !!! Dziękujemy i cieszymy się →
Zamawiam bilet nie pierwszy raz. Wszystko w porządku. Są zniżki. Możesz wybrać dogodny czas wyjazdu i przyjazdu, istnieje wiele prawdziwych opinii o hotelach. Bardzo zadowolony. →
Grand Park Lara poleciała na 9 nocy, wróciła wczoraj. Krótko o rezerwacji. Wszystko było bardzo trudne.. ich strona się zawiesiła, Coral Travel długo nie potwierdzało wyjazdu... Ale! Uratowała mnie słodka dziewczyna Nastya. Myślę, że reputacja wszystkich firm opiera się na takich pracownikach. →
Odwiedziły nas 4 osoby, w tej agencji zarezerwowałam wycieczkę dla dwóch osób w Falcon Hills Hotel 3*, a potem podszły do nas kolejne dwie osoby, ale nie było już miejsc na te terminy i już zwróciłam się do innej agencji . Zawsze jest ostrzegany o wszystkim, jeśli są jakieś zmiany, po prostu pisze i nie dzwoni. →
Podobało mi się: - reagujący menedżerowie, natychmiast skontaktowali się z Kijowem, wyjaśnili wszystko - zadawali pytania dotyczące trasy i szczegółów kraju, o którym wiemy, czego nie ma - do którego lecimy; - pomogli w dostarczeniu numerów biletów powrotnych (poprawieniu pliku) dla niewydrukowanych numerów lotów powrotnych w umowie . →
Wszystko jest przejrzyste, przez internet, nie ma potrzeby nigdzie jechać, dzwonić, jechać, wszystkie sprawy rozwiązywane są szybko, sprawnie, na czas i poprawnie. Polecam wszystkim. →
Podobało mi się wszystko, nie pierwszy raz, zamówimy ponownie. →
Pojawiło się pytanie o naliczanie cashbacku podczas kasy, wydawało się, że powinien on zostać zgromadzony, ale żaden czat nie odpowiedział, że wybrałem wycieczkę promocyjną, nie było za to cashbacku, byłem zaskoczony, ale nie zdenerwowany ?????? ????Tak, będę jeździł na wycieczki na Misto. →
Całkiem świetna alternatywa dla agencji. Nie musisz iść do agencji, wszystko możesz zrobić online (zarejestruj się, zapłać i odbierz dokumenty). Jeśli masz pytania, odpowiadają szybko i jasno, co bardzo mi się podobało. Pojawiały się pytania z dopłatą za spóźniony lot, który został przełożony na rano, dopłata została zwrócona na kartę następnego dnia. →
|