OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY MAKINTOUR
Wybrałem firmę przez przypadek, kierownik komunikował się bardzo uprzejmie, szybko znalazłem wycieczkę, o którą prosiłem i szybko wszystko załatwił. Doradzał we wszystkich sprawach, sprawdzał czas wyjazdu tam i z powrotem, przypominał o dokumentach itp., był zainteresowany jak wypocząć, czy wszystko jest w porządku. →
Tak się złożyło, że podczas pierwszego zakupu w tej firmie natknąłem się na niewykwalifikowanego specjalistę, który wysłał mnie do okropnego hotelu. Po nieprzyjemnym epizodzie poprosiłem o innego managera i za drugim razem po prostu świetnie odpocząłem, manager opowiedział mi wszystko szczegółowo o hotelu Reef Oasis. →
Kupiliśmy online, było to wygodne, wszystkie problemy rozwiązywaliśmy zdalnie. Ten rodzaj zakupu nam się podobał i byliśmy zadowoleni. →
Mieszkamy w Odessie, a wycieczka została zarezerwowana przez Internet w McIntoor. Ze względu na stan wyjątkowy i odwołanie wszystkich lotów odwołano naszą podróż do Egiptu w kwietniu 2020 r. Nasz operator Alena znajduje się w McIntoor. Podobało mi się, że zawsze spokojnie wysłuchiwała naszych obaw i skarg… co, jak i kiedy… pozostałe dziewczyny były zawsze w kontakcie… Kiedy zbliżał się termin naszego wyjazdu, Alena oddzwoniła i zaproponowała w imieniu firmy, aby przełożyć termin na dogodny dla nas. →
W zasadzie wszystko było na mnie godne w tej agencji. Wszystko, co smród mówiło o tej wycieczce, więc wszystko wyszło z torby na hotel, tę wycieczkę i jedzenie. Smród mówi prawdę i przygotowuje ludzi, zanim sprawdzą, czy polecą na ratunek. Smród tam nie opowiada bajek, a ludzie nie latają w szkole. →
Samodzielnie wybrałem hotel i terminy, zostawiłem aplikacje na kilku stronach. 3 firmy odpowiedziały, zatrzymałem się w McIntour nie tylko ze względu na cenę, ale także ze względu na dbałość o potrzeby klienta (kierownik Alena pomogła mi wybrać program lotu bez czekania w hotelu), szybkie i kompletne odpowiedzi na moje niezliczone pytania i . →
Latam przez nie już trzeci rok, koleżanka tam pracuje, więc się nie martwię i zawsze zwracam się do nich. →
Korzystam z usług agencji od dłuższego czasu, wszyscy managerowie są bardzo wrażliwi i uważni na moje życzenia, szybko reagują na prośby. Chciałabym podziękować za pełne czci wsparcie od momentu zakupu wycieczki i rozwiązania problemów, które mogą pojawić się podczas wyjazdu. →
Zrabowali zakup wycieczki przez MAKiNTOUR, mimo że ciężko było im pracować, nie zajęło im godziny dotarcie do ich biura, więc smród dostałem. Byłam ubezpieczona na kartę, a paczkę dokumentów przesłano e-mailem. Wszystko jest gładkie i śliskie. →
Nie było komentarzy, wszystko było na wystarczającym poziomie. Spełnili wszystkie obietnice i warunki. Nieustannie okazywaliśmy troskę telefonicznie, abyśmy o niczym nie zapomnieli. Otrzymaliśmy dobre przypomnienia. Z lotami wszystko było w porządku, nic nie zostało przełożone, wszystko było na czas. →
|