Autor:
Data zakupu usługi: 13 może 2018 Pisemny: 30 może 2018 |
|
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур, отель, авиаперелёт |
Właśnie ukradliśmy 2 dni odpoczynku!
Sami jesteśmy z Charkowa, ale zdecydowaliśmy się lecieć z Kijowa ze względu na dogodny czas odlotu, specjalnie wybraliśmy wycieczkę z wcześniejszym wylotem tam i późnym stąd, po przeczytaniu recenzji poprosiliśmy o jakąkolwiek linię lotniczą oprócz Jan Air , powiedziano nam, że to nie problem, ale kiedy zapłaciliśmy za wycieczkę, okazało się, że zarówno tam, jak i z powrotem są nadal Yang Air. Oznacza to, że przygotuj się, że nikt nie dba o twoje życzenia. Mieliśmy tam lecieć o 2 w nocy 18 z Zhulyan, powiedziano nam, że musimy przylecieć do Boryspola i lot został przełożony o 8:00, potem o 11:00, potem przesunięty na kolejną godzinę. Wylecieliśmy o 12:00, wieczorem dotarliśmy do hotelu, czyli straciliśmy dzień. Podróż powrotna była jeszcze fajniejsza, jak powiedział nam przewodnik na spotkaniu, informacja o wyjeździe pojawi się na stoisku informacyjnym za dzień, więc nic nie pojawiło się we wskazanym czasie. Byliśmy zdenerwowani i zmartwieni, ledwo dodzwoniliśmy się do przewodnika, który powiedział, że lecimy tej nocy o 01:00, a mamy być o 17:30. Zebrali się i doszli do hotelowego lobby, autobus nie przyjechał, zadzwonił do przewodnika, nie odpowiedział. Okazało się, że odlot został przełożony na kolejne 4 godziny, a potem na kolejną godzinę wylecieliśmy z Sharm o 10:00. Konkluzja: nie spaliśmy całą noc, czekając na autobus i straciliśmy jeszcze 1 dzień odpoczynku. Wszystko, co napisano o nieodpowiedzialności tego touroperatora i Jan Air, jest prawdą!