Autor:
Data zakupu usługi: 05 lipiec 2019 Pisemny: 10 listopad 2019 |
|
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów) Typ usługi: отель |
Właśnie przyjechałem z Reef Oasis Blue Bay organizowanego przez JointUp 01-09.11.2019. Co mogę powiedzieć - rafa kosztuje setki tysięcy dolarów, ogromny obszar z setkami pracowników. A na tle tego wszystkiego kilka osób z personelu psuje wszystkie inwestycje.
W naszym przypadku była banda Anastazji, kierownik ds. Rozliczeń, Amr, starszy kierownik i sprzątaczka.
Zamówiliśmy i opłaciliśmy vouchery na 5 miesięcy dla 6 osób. rodzina, 2 rodziców, 2 babcie i 2 dzieci w wieku 12 i 15 lat. Przyjechaliśmy o 5 rano, ale byliśmy marynowani do 16:00.
Przedstawiciel firmy w żaden sposób NIE brał udziału w ugodzie.
Przy odprawie, pod kierunkiem Amra, Anastasia sprzedała pokój 5305, w którym w kącie była stłuczona szyba 71-letnia babcia z 12-letnim dzieckiem. Reszta dostała pokoje po 1,5 godziny w budynkach 6 i 7. Czyli pomyślcie o tym 200 pokoi wychodzi, a ten .... przez losowy wybór specjalnie daje rodzinie z JEDNYM nazwiskiem wszystkie pokoje w różnych części ogromnego hotelu. Czy dziecko zapomniało karty? Nie znajdziesz go. Zebrać się, iść do pokoju dziecięcego? idź 10 minut. Dzięki Bogu ktoś z arabskiego personelu osady zainterweniował i przeniósł nas do pokoi budynku 5. Mimo, że nie były posprzątane i ze zepsutą łazienką - nie przejmuj się. Uwierz w ogromny hotel, jeśli masz dzieci, to jest ważniejsze.
Chciwość mikrozarządzania jest niezrozumiała. DLACZEGO piszesz, że masz 5* i nie wkładasz do pokoju kapci i szlafroków. To jest zabawne? Na jeden basen spędzasz dziennie więcej niż na wszystkie kapcie dla wszystkich turystów przez cały rok.
Woźny w piątym budynku jest kompletnie przytłoczony - zostaw mu dolara albo nie zostawiaj go - zapomina o szamponach, wodzie lub umyciu części pokoju.
W nieszczęsnym pokoju 5305, w którym babcia mieszkała z wnukiem, przeciwnie, włożył karton zamiast karty, włączył klimatyzację na mrozie, otworzył balkon i szeroko rozchylił zasłony. Miało to na celu utrwalenie na kamerze znajdującej się naprzeciwko pokoju zamknięcia balkonu przez babcię lub dziecko.
Reszta standardowego jedzenia nie różni się.
Z plusów - na rafie dużo dużych ryb, napoleony, mureny i płaszczki oraz doskonałe miejsca z przekąskami i napojami przy basenach.
Ogólnie rzecz biorąc, do momentu eksmisji wszystko było całkiem pozytywne.
Po eksmisji kombinacja Amra działała bardzo subtelnie. Gdy autobus już przyjechał, przybiegł konsjerż i powiedział, że numer 5305 powinien przyjść do kierownika. Czekał na nas Amr, który pokazał nam zdjęcie sprzed tygodnia z potłuczonym szkłem. Według niego babcia i dziecko mogły wybić podwójne szyby w oknie. Czekaliśmy już na rachunek za 100 dolarów i słowa Amra o tym, że jak nie zapłacimy, to autobus nie zostanie zwolniony i nigdzie nie pojedziemy. Przedstawiciel Joynap gdzieś zniknął, zaliczył to wszystko i zniknął. Mając dwoje dzieci i emerytów jako zakładników, byłem zmuszony oddać pieniądze oszustowi.
Wniosek - nie pomogli nam ani w ugodzie, ani w powiecie. W tej firmie nie ma ochrony przed oszustwami. + meldując się z Joynap, trzeba szczegółowo sfotografować cały pokój, aby cudze długi nie zostały sprzedane, bo nikt nie broni naszych praw.
Z Azurem nigdy nie miałem takich problemów.