Autor:
Data zakupu usługi: 08 listopad 2018 Pisemny: 16 grudzień 2018 |
|
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Odessa) Typ usługi: отель |
Chcę zostawić opinię o Dołącz. Nie pierwszy zły, ale kolejny. Polecieliśmy do Egiptu. Dzień przed odlotem poinformowano nas, że godzina odlotu się zmienia, zamiast od rana do wieczora, co oznacza, że straciliśmy dzień, ale kogo to obchodzi, zresztą samolot się spóźnił, a załatwiliśmy dopiero o czwartej rano, w efekcie spłonęliśmy w hotelu dzień i noc, oczywiście nie ma mowy o odszkodowaniu. Ale byli z nami ludzie z małymi dziećmi, jak to jest latać nocą. W samolocie nie było nawet kanapek. Na przykład jechaliśmy z innego miasta. Dali mi tylko herbatę i wodę. trzygodzinny lot. Obiecali zmienić godzinę wyjazdu, ale oczywiście nie. Wyjazd o 6 rano. Wstajemy o pierwszej w nocy, zostawią ci jedzenie w restauracji, zjedzą i wyjdą z hotelu o drugiej w nocy, chociaż inni operatorzy dbali o swoich podopiecznych, zbierali lunch boxy dla ludzi, zajmowali się ich z hotelu do ponownej rezerwacji i siedzieliśmy na lotnisku przez trzy godziny. W samolocie naturalnie zasnęliśmy, niosąc herbatę spaliśmy. Dziecko się obudziło, córka poprosiła o herbatę, w samolocie nie dali, nie wolno, pić wodę. A o agencie od operatora osobno. To po prostu nie jest wykształcona osoba. W ogóle nikomu nie pomógł.. Zachowywał się obrzydliwie, gdy mąż nie chciał od razu wybrać się na wycieczkę, ale kazał mu się zastanowić, zaczął prychać, rzucał papiery i zaczął mówić niechętnie w swoim własnym języku z jednym z pracowników, a kiedy dojrzeliśmy do wyprawę zaczął wyciskać nierealistyczną cenę. Obrzydliwy touroperator, obrzydliwe zachowanie, obrzydliwe nastawienie.