Recenzja biura podróży JoinUp Туроператор (Kijów)

Słaby

Autor:
Data zakupu usługi: 01 sierpień 2019
Pisemny: 14 sierpień 2019
4.0
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур, экскурсионный тур

Jest więc do czego porównywać – krytyka. Zostaliśmy powitani na lotnisku, wsadzeni do klimatyzowanego autobusu i zawiezieni do naszych hoteli. Autobusy nie mają Wi-Fi. Przewodnik w Sharm, w hotelu, proponował wycieczki, ale nawet nie ostrzegł, że nie każdy może jeździć na wielbłądach, quadach i nurkować (!!!!). Wycieczka kosztuje 75 dolców za osobę tylko po to, aby spędzać czas nie na plaży. . . Na jachcie zwrócono uwagę tylko na tych, którzy nurkowali, resztę - nie przejmuj się. W zeszłym roku wyjechaliśmy z Teztouru, powiedziałem tylko instruktorowi, że nie umiem pływać, więc on: 1. – sprawdził kamizelkę, 2. – nie zostawił mnie w wodzie, 3. – pomógł mi zejść i wejść na pokład . Nikogo tu nie było. . . . rób co chcesz. I nie byłem tam jedyny. Przewodnik powiedział, że na jachcie będzie obiad - owoce morza „co chcesz i ile chcesz”. Tak były. 3 krewetki, 3 kawałki ryby w cieście (1 z nich to tylko ciasto). Następna wycieczka jest w Soho. Wszystko w porządku, spacery, robienie zdjęć. Ostrzegano nas, że o 22.45 trzeba być na parkingu, bo o 23.00 nie będzie już autobusów. Nas, małą grupę, przywiózł tam mały busik, ale nie tylko!!!! o 22. 45, na parkingu było około 150 osób, przewodnik ze stopnia autobusu próbował krzyczeć kto i gdzie jechać, ignorował pytania ludzi, a potem krzyczał na kobietę, która twierdziła, że ​​organizuje wyjazd. Jeszcze tego nie widziałem. I dalej. Przygotuj się na to, że każdy chce zarabiać. Wszystkie darmowe wycieczki to %s Twoich zakupów. Wszystkie "oferty specjalne tylko dzisiaj" - też. Dlatego jeden przewodnik opowie o czarnuszce, inny o torebce herbat, trzeci o pilności wyprawy na wystawę futer. . . A jednak na wydruku, który otrzymasz, wskazany jest czas zakończenia wycieczki, a nie powrotu do hotelu. Dlatego wycieczka kończy się o 16.30, a jesteś w hotelu o 20. Tak, to byli egipscy przewodnicy. Ale są twarzą biura podróży. A marka musi być zachowana. Nie chcę już pracować z tym biurem podróży.