Autor:
Data zakupu usługi: 06 listopad 2017 Pisemny: 10 listopad 2017 |
|
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Dzień dobry wszystkim, chociaż ten tydzień nie jest zbyt łaskawy dla mnie i mojej rodziny (.
Chcę podzielić się nieprzyjemną historią, którą miałem z organizatorem wycieczek JoinUp. Od piątku zeszłego tygodnia zaczęłam wybierać wycieczkę dla mojej rodziny na święta Nowego Roku, aby zabrać dzieci w czasie wakacji w Karpaty. Odebrałem wycieczkę dla siebie, złożyłem prośbę do agencji, ustalili dla mnie wszystkie warunki, aw poniedziałek już zarezerwowaliśmy tę wycieczkę i zapłaciliśmy 50% kosztów. Biuro podróży wystawiło umowę, czek i co najważniejsze!!!! Arkusz rezerwacji w ręku.
Nie mogliśmy się doczekać wakacji. A potem, po 2 dniach, poinformowano mnie, że nie ma miejsc na ten pensjonat na nasze randki. Nie mogliśmy ich przenieść, bo nasza córka musiała iść do szkoły. Traktowali mnie ze zrozumieniem i wieczorem znalazłem sobie zupełnie inną trasę. Biuro podróży określiło kwotę na interesujące mnie terminy i wskazało, że do rezerwacji potrzebna jest 100% przedpłata, ponieważ ceny na wakacje powinny się zmienić. Od razu przelaliśmy mu pieniądze na wskazaną kartę.
Wygląda na to, że brakuje im tchu, ale nie! Godzinę później znowu otrzymuję wiadomość, że ceny się zmieniły i masz kolejne 8000 zł. Byłem zszokowany.
Po prostu nie było sposobu, by milczeć. Napisałem do biura głównego, biorąc pod uwagę, że mam umowę i kartę rezerwacji na wycieczkę, z której jasno wynika, że jeśli wszystkie te dokumenty są dostępne, jeśli cena się zmieni, to organizator wycieczki jest zobowiązany do osobistego zwrotu różnicy.
Jak się okazało, o co chodziło, biuro podróży zabrało pieniądze i przetworzyło wszystkie dokumenty. Nie otrzymanie potwierdzenia rezerwacji hotelu w cenie określonej w umowie.
Ale ta sama umowa mówi, że jeśli biuro podróży sporządziło umowę bez akceptanta (tj. potwierdzenie rezerwacji), to jest to jego osobista inicjatywa.
Dobry zamiennik wycieczki za pieniądze, biorąc pod uwagę, że byliśmy 4 osobami (2 osoby dorosłe i 2 dzieci w wieku 3 i 6 lat) w przeddzień wakacji, których nie mogli mi zaoferować i tak naprawdę nie chcieli. Jeśli chcesz, wybierz sam, pisali.
W efekcie najprawdopodobniej nigdzie nie jedziemy, straciliśmy kwotę jednego biletu kolejowego do Karpat z powodu pilnej płatności, dlatego przelaliśmy pieniądze z karty kredytowej. Strata czasu w ciągu 5 dni i nerwy!!!!!!
Centrum kontroli jakości tego touroperatora odpowiedziało mi, że:
organizator wycieczki wywiązał się ze wszystkich swoich zobowiązań.
Niestety nie ma podstaw do rekompensaty pieniężnej”.
Chociaż umowa jest jasno sprecyzowana, a nawet cytowałem im klauzule ich własnej umowy.
jestem w smutku))))))