Recenzja biura podróży JoinUp Туроператор (Kijów)

Przerażenie! Po prostu okropne!

Autor:
Data zakupu usługi: 21 lipiec 2016
Pisemny: 04 sierpień 2016
1.0
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów)
Typ usługi: авиаперелёт

Tak się złożyło, że polecieliśmy z tym touroperatorem. Na wybrane terminy była tylko oferta od nich i czarter do Czarnogóry. Jednym słowem to cyna. Wszystko zaczęło się od lotu na lotnisko Tivat. A raczej jeszcze przed lotem) Dostaliśmy bilety wskazujące czas 8-10 z Zhulyan. Poprzedniej nocy na stronie lotniska Żulian nie było takiego lotu. Zadzwoniliśmy do agencji, ponieważ kierownik był sumienny. Wszystko zostało wyjaśnione i oddzwonione. Nie ma na nie żadnych skarg. Wszystko idealnie. Jednak. . . Jak się okazało, lot został przeniesiony do Boryspola o godzinie 15-30. Po prostu super Dzień już stracony. Ale to nie wszystko. Z Boryspola wystartowaliśmy o 17-30. Oczywiście zrozumieli, że to karta. Ale nie to samo!!! Ale nie za te same 9 godzin opóźnienia lotu. Lot powrotny wcale nie był lepszy. Planowany czas wyjazdu to 10:30. Uwaga: odebrano nas z willi o 5-00 rano. Dlaczego i dlaczego pytasz??? Maksymalnie 30 minut jazdy na lotnisko. Przewodnik odniósł się do faktu, że lotnisko jest przeciążone, należy odprawić się przed godziną 7-30. Przyjechaliśmy i zameldowaliśmy się przed 6 rano. A oto niespodzianka dla Ciebie: lot jest opóźniony. Ile nikt nie wie. My, jako doświadczeni turyści, oczywiście nie przechodziliśmy kontroli paszportowej.. A 80% ludzi minęło. I popełnili ogromny błąd. Lotnisko Tivat jest w zasadzie małym pomieszczeniem. Stanowiska odprawy bezpośrednio przy wejściu i przełęczy. kontrola 5 metrów od wejścia. Kawiarnia pierwsza. To tutaj czekaliśmy na nasz lot. Ale nie wszystko jest takie proste. Nawet ci turyści, którzy zgadli, że nie przejdą przez kontrolę, mogli usiąść w kawiarni, właśnie po zamówieniu czegoś. Zgadzam się z polityką administracji kawiarni. . Ale gdzie się udać, jeśli nie ma miejsca, ławek, poczekalni jako takiej. +33 na zewnątrz. Gdzie pójdziesz? Więc chcę zapytać przewoźnika i touroperatora, dlaczego tak kpi z własnych współobywateli? Doskonale zdają sobie sprawę z warunków panujących na lotnisku. Cóż, mieliśmy pieniądze i mogliśmy na zmianę zabierać dla siebie kawę i wodę, żeby nas nie wywalili z kawiarni. Ale za minutę filiżanka kawy kosztuje 3,5 euro, a my czekaliśmy od 6-30 do 11-00. Ile kubków musiałeś wypić i kto rekompensuje te koszty??? A lot, jak się okazało, był opóźniony z powodu jego oczekiwania z Kijowa !!! Czyli samolot wleciał, turyści wysiedli i po pół godzinie zapowiedziano nam lądowanie. Więc powiedz mi, dlaczego trzeba było przywieźć 170 osób o 6 rano, wiedząc, że wyjazd nie nastąpi wcześniej niż o 11 ???? A warunki w strefie lądowania są okropne.. Jest to mała sala, bez klimatyzacji i kilku miejsc, w której ludzie, w tym dzieci, siedzieli na podłodze przez 5 godzin!!! Nie daj Boże, jeszcze raz skontaktuj się z organizatorem wycieczek Dołącz UP i linią lotniczą YanAir.