Recenzja biura podróży JoinUp Туроператор (Kijów)

Nigdy nie skorzystamy z tego touroperatora.

Autor:
Data zakupu usługi: 23 czerwiec 2017
Pisemny: 30 lipiec 2017
3.0
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Wybraliśmy hotel, biuro podróży namówiło nas na 2. linię brzegową, chociaż chcieliśmy 1., do naszego hotelu sprzedano więcej miejsc niż faktycznie jest w hotelu, a biuro podróży powiedziało bzdury w stylu „hotel nie jest gumy”, my, przy okazji, dowiedzieliśmy się, że w hotelu nie ma pokoi - 4 dni przed wyjazdem, a wycieczka była w pełni opłacona za 3 tygodnie przed wyjazdem (przynajmniej taka jest uczciwość), zaoferowano nam hotele gorsze według według naszych kryteriów (poza cywilizacją, choć dla nich 5* w cywilizacji i 5* daleko od cywilizacji nie ma znaczenia, ale dla nas było to kryterium główne - wieczorem wyjść z hotelu). Musieliśmy bronić naszych interesów, to długa historia, w ogóle dostaliśmy dokumenty do wybranego przez nas hotelu (w którym nie ma miejsc) 11 godzin przed wyjazdem, poszliśmy usatysfakcjonowani, aby się przygotować (trwa to długo do Kijowa), wyjechaliśmy i przed granicą telefon z biura podróży „jedziesz do innego hotelu - spójrz na zdjęcie, jeśli nie jesteś zadowolony - wróć, a zwrócimy Ci pieniądze (koszt hotel urósł o 650 USD, a w tym sezonie nie ma już wyboru hoteli), brzmiał hotel „poza cywilizacją”, zupełnie, nawet w pobliżu nie ma hoteli.. Generalnie postanowiliśmy polecieć, a po powrocie do domu już to rozgryźliśmy (w innej wersji byłoby problematycznie coś udowodnić). Wlecieliśmy i znowu nasz już touroperator Dołącz do nas donosi, że jedziemy do innego hotelu. I znowu nerwowe oczekiwanie w całkowitym zapomnieniu (i nie możesz nawet spojrzeć na zdjęcie i lokalizację). . . Ku naszemu zdziwieniu i szczęściu, a pewnie i wielkiemu rozczarowaniu biura podróży (taniej byłoby nam wrócić i zwrócić nam pieniądze niż dopłacić za nas), czekał na nas super super hotel - pełne spotkanie nasze oczekiwania (tylko plaża żwirowa, nie piasek) . Wakacje poszły super, ale kłopoty z dołączeniem jeszcze się nie skończyły. . . Jak zwykle u wszystkich touroperatorów, w przeddzień wyjazdu do domu turyści czekają pod drzwiami na notatkę wskazującą godzinę transferu i wyjazdu, więc nie czekaliśmy na tę notatkę. Rano znów musiałam się mocno zdenerwować w poszukiwaniu przedstawiciela naszego touroperatora, który w ogóle nie pojawił się w naszym hotelu (hotel z dołączeniem nie chce współpracować), a obsługa hotelu nie ma takich informacji. .. Tak więc znaleźliśmy - czas wyjazdu i transferu został nam zmieniony, o czym nawet nie uważali za konieczne, aby ostrzec! Ogólnie rzecz biorąc, zajęło to dużo nerwów, reszta została poważnie zepsuta przez organizatora wycieczek, jest mało prawdopodobne, aby można je było przywrócić w ciągu 7 dni. Rozumiem, że organizator wycieczek nie chce przegapić swoich dochodów, ale nie w ten sam sposób!!!! jeśli nagle staniesz w obronie swoich interesów, a wszystko na pewno się ułoży, życzymy, abyś nie wpadał w takie sytuacje i miał przyjemny pobyt !!!