Recenzja biura podróży JoinUp Туроператор (Kijów)

Nie zadzieraj z tym operatorem - oszczędź nerwy i czas!

Autor:
Data zakupu usługi: 27 lipiec 2018
Pisemny: 16 sierpień 2018
2.0
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

To był tylko tydzień wakacji + 2 dni wolne. Zdecydowaliśmy się wykupić wycieczkę do Egiptu.

Teraz nie powtórzyłbym błędów i kupiłbym jakikolwiek inny hotel, ale zdecydowanie od innego operatora.

Wykupiliśmy wycieczkę w piątek w porze lunchu, rozkładowy wyjazd w nocy z soboty na niedzielę, tj. jutro wieczorem.

W sobotnie popołudnie okazuje się, że lot zostaje przełożony z nocy na niedzielny obiad - minus jeden dzień na odpoczynek! Potem zmieniamy lot, kolejny lot jest przesuwany raz za razem z ostateczną datą wylotu 25 godzin później niż pierwotna (wykupiliśmy wycieczkę dzień przed wylotem!). Wylecieliśmy z innego miasta! Cóż, przynajmniej nie przywiązali się do pociągów, tylko planowali pojechać na lotnisko samochodem.

W efekcie lot opóźnił się o kolejne dwie, trzy godziny (dokładnie nie pamiętam) – na szczęście zarejestrowali się na lotnisku i już czekali w strefie wolnocłowej.

Początek wakacji - jeden stracony dzień, dużo straconych nerwów i zupełny brak nastroju, m.in. u dzieci.

Przyjazd, spotkanie - bez zbędnych pytań. Hotel jest super.

Ale czas wystartować...

Przy sprzedaży trasy był wyjazd o 18 coś. Dzień przed odlotem poinformowali, że o godzinie 04, tj. jeszcze jeden dzień wolny! Tak, w ogóle nic nie miałem!

Odjazd autobusu o 00.30. Do tego czasu docieramy do recepcji, budzimy dzieci i co ja widzę… ale nic nie widzę. Nikt, brak informacji. Dwie rodziny opuściły hotel - przewodnik nie mógł zadzwonić do wszystkich, a przynajmniej napisać w duchu o dostosowywaniu planów! Na stronie internetowej dotyczącej przyłączania się do lotu doszło do kompletnego nieporozumienia. Znowu zmieniamy lot - na szczęście sam pomyślałem o sprawdzeniu go po numerze vouchera. Przewodnik nie odbiera telefonu - w końcu noc. Później znalazłem inny telefon innego przewodnika - ten odebrał. Powiedział, że z powodu opóźnienia lotu autobus spóźni się o dwie godziny! Mam w ramionach małe dziecko i trudno im zawiadomić dwie rodziny, żeby czekały w pokojach w nocy jeszcze dwie godziny !!! Numer już sprzedany! Dzięki obsłudze hotelu - bez problemu oddali klucz i uśpili przed przyjazdem autobusu. W rezultacie autobus przyjechał trzy godziny później niż planowano. Z powodu braku informacji musiałam siedzieć całą noc i siedzieć w recepcji czekając na autobus - gdzie szukać później?!

Jeszcze jedna wiadomość: zamiast Boryspola samolot leci do Żulian! Mam samochód w Boryspolu!!! Przyjechałam z rodziną z innego miasta!!! A dlaczego nie do Lwowa czy Odessy?

W efekcie reszta - dwa zmarnowane dni, kompletny brak nastroju na początku i pod koniec wakacji, sporo zmarnowanych nerwów. I musiałem jechać do domu po nieprzespanej nocy.

Tak, aby dopełnić obraz, wsiedliśmy do samolotu lecącego na Żulany, ale pilot miał w tej sprawie swoje zdanie (przyleciała nowa mapa lotu) i samolot poleciał do Boryspola! To oczywiście było niespodzianką dla wszystkich pasażerów samolotu, z których wielu, sądząc po reakcji, już kilkakrotnie wiozło kierowców / znajomych / taksówkarzy z Boryspola do Żulian iz powrotem. Byliśmy prawdopodobnie jedynymi, którzy pozytywnie odebrali tę wiadomość.